Ga naar inhoud

Problem met modem tg789vn

Aanbevolen berichten

Ik heb sinds 3 weken een nieuwe modem van KPN model:TG789VN.\r\nEn ik heb sinds 3 jaar met Siemens SX551 en Gigaset c475 IP telefoon, waar met provider \r\nVoip-Discount en Sip-Dsicount hebben altijd gewerkt maar nu niet meer.\r\nWeet iemand wat moet geburen omdat het internet te gewoon telefoon doet goed, allen de \r\nVoip telefoon niet meer.\r\nIk heb geprobeerd maar ik weet niet meer war moet zoeken, ik heb verschillende keer naar KPN gebeld ik krijg te horen dat dit probleem wordt niet ondersteund. \r\nIs misschien:\r\nDe firmware blokkeert dergelijke opties, het is niet mogelijk de telefoon te gebruiken op de Thomson.\r\nEn wat moet wel gebeuren.?\r\nAls ik :\r\nPing result: we are not able to ping your router.\r\nPort check result: your port in not open or not reachable.\r\nPort nr to check:5060 \r\n\r\nAM
Link naar reactie
[QUOTE=am10;558422]Mij vraag aan u is met welke manier kan ik de NAT,uitschakelen.\r\nIk heb verschillende keer naar KPN gebeld maar wil geen andere \r\nFirmware plaatsen omdat wordt niet ondersteund.\r\n\r\n\r\nAM[/QUOTE]\r\n\r\nSimpel, dan kan het dus niet..... Iets wat in het modem tegengehouden wordt, kan je niet met de pc omzeilen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...