Anoniem2 Geplaatst: 24 januari 2011 Delen Geplaatst: 24 januari 2011 Ik heb sinds 3 weken een nieuwe modem van KPN model:TG789VN.\r\nEn ik heb sinds 3 jaar met Siemens SX551 en Gigaset c475 IP telefoon, waar met provider \r\nVoip-Discount en Sip-Dsicount hebben altijd gewerkt maar nu niet meer.\r\nWeet iemand wat moet geburen omdat het internet te gewoon telefoon doet goed, allen de \r\nVoip telefoon niet meer.\r\nIk heb geprobeerd maar ik weet niet meer war moet zoeken, ik heb verschillende keer naar KPN gebeld ik krijg te horen dat dit probleem wordt niet ondersteund. \r\nIs misschien:\r\nDe firmware blokkeert dergelijke opties, het is niet mogelijk de telefoon te gebruiken op de Thomson.\r\nEn wat moet wel gebeuren.?\r\nAls ik :\r\nPing result: we are not able to ping your router.\r\nPort check result: your port in not open or not reachable.\r\nPort nr to check:5060 \r\n\r\nAM Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 24 januari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 24 januari 2011 Ik heb hem 3 keer gelezen, maar kom er niet helemaal uit. Probeer je nu en modem te pingen vanaf een telefoon?\n\nNiek Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 25 januari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 25 januari 2011 Ik heb het verhaal 4x gelezen en denk te kunnen zeggen dat de TS VOIP niet aan de gang krijgt op die modem. De voor VOIP te gebruiken poort 5060 zit waarschijnlijk dicht en naar mijn beste weten kan je met dit ding (een Thompson met aangepaste firmware) niet eens poorten openen of de NAT uitschakelen..... Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 26 januari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 26 januari 2011 nee via de computer!!! Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 26 januari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 26 januari 2011 [QUOTE=am10;558295]nee via de computer!!![/QUOTE]\r\n\r\nNou, je blinkt niet echt uit in duidelijkheid hoor.... :rolleyes: Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 27 januari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 27 januari 2011 Mij vraag aan u is met welke manier kan ik de NAT,uitschakelen.\r\nIk heb verschillende keer naar KPN gebeld maar wil geen andere \r\nFirmware plaatsen omdat wordt niet ondersteund.\r\n\r\n\r\nAM Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 27 januari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 27 januari 2011 [QUOTE=am10;558422]Mij vraag aan u is met welke manier kan ik de NAT,uitschakelen.\r\nIk heb verschillende keer naar KPN gebeld maar wil geen andere \r\nFirmware plaatsen omdat wordt niet ondersteund.\r\n\r\n\r\nAM[/QUOTE]\r\n\r\nSimpel, dan kan het dus niet..... Iets wat in het modem tegengehouden wordt, kan je niet met de pc omzeilen. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen