Anoniem2 Geplaatst: 24 januari 2011 Delen Geplaatst: 24 januari 2011 Windows Live mail startte altijd normaal op als ik de snelkoppeling aan klikte op het buroblad.\r\nEchter als ik dat nu doe vraagt accountbeheer of ik dit programma vertrouw.\r\nHoe kan ik er voor zorgen dat deze melding niet meer terug komt? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 24 januari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 24 januari 2011 Rechtsklik op icoontje van WL Mail > Eigenschappen > Compatibiliteit > Dit programma als administrator uitvoeren UIT.\r\n[ATTACH]15714[/ATTACH] Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 24 januari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 24 januari 2011 Helaas, heeft niet geholpen. Of moet ik eerst mijn laptopper opnieuw opstarten Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 24 januari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 24 januari 2011 @mezelf. Stomme vraag, heb ik natuurlijk meteen gedaan, maar dat helpt dus niet. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 24 januari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 24 januari 2011 Ik heb het al opgelost. Ik heb de oude snelkoppeling weggegooid en een nieuwe aangemaakt. Het werkt weer zonder problemen Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen