Anoniem2 Geplaatst: 24 januari 2011 Delen Geplaatst: 24 januari 2011 Vandaag zat ik zoals vaker te computeren. Plots komt er een brom tussen de muziek door.\r\nHet viel degene die bij mij op de kamer zit ook op dat er plotseling een brom in de muziek zat.\r\n\r\nIk heb een Cambridge Soundsworks 5.1. Software Realtek HD Audio configuratie\r\nIk ben al bezig geweest met de geluidsinstellingen in de computer. Daarna gekeken of er een vals contact kan zitten. Maar alles staat onder de tafel en ik ben daar niet geweest. \r\nAls ik de bassen helemaal wegdraai dan is het minder hinderlijk. Maar de muziek wordt er niet mooier op.\r\nAls ik een koptelefoon aansluit dan hoor ik geen brom. Aangesloten op een andere computer dan is de brom minder.\r\n\r\nWij weten geen oplossing hiervoor. Jullie wel???\r\nIk hoop het.\r\nAlvast bedankt. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 25 januari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 25 januari 2011 Het kan zomaar zijn, dat als je die luidspreektje links onder aanklikt en je zet enkele niet gebruikte kanalen dicht (bij xp kon dat nog, hier in Windows 7 kan ik het zo snel niet vinden) dat het dan over is.\nHet kan ook iets zijn met een ongeaard stopcontact voor je pc.\n\nNiek Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 25 januari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 25 januari 2011 Of iets dat stoort op de speakers zelf. Mogelijk iets magnetisch of een mobiele telefoon. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 25 januari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 25 januari 2011 Ik zou toch maar eens onder tafel kruipen en de bedrading controleren..... Rommel tijdens het afspelen van de muziek eens aan de alle draden van de speakerset en kijk eens of het daardoor erger of minder wordt. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen