Ga naar inhoud

nas per ongeluk geformatteerd

Anoniem2

Aanbevolen berichten

ik heb diverse geprobeert ook get data back enz\r\nmijn schijf heeft een ext en htfs gedeelte en dmv de ene te vergroten wordt de andere verkleind\r\nmaar ik kan ze wel zien in mijn verkenner en webmenu maar geen enkel programma ziet mijn nas schijf terwijl sommige dat wel zeggen, op ftd zie ik genoeg recovery en get data back enz \r\nheb wel 20 progjes gehad en weer verwijderd\r\neen progje zag wel mijn ntfs gedeelte maar die kan/mag maar max 400gb zijn en daar stond niets op dus ik moet op de andere zijn, maar als ik mijn ntfs geddelte verklein zodat de ext. groter wordt zie ik hem wel in mijn verkenner maar geen progjes die dat gedeelte ziet
Link naar reactie
Download daar [url]http://download.cnet.com/R-Linux-Free-Recovery/3000-2248_4-10075543.html[/url] een prog om ext3 files te recoveren.\r\nIk lees dat je ook al je partities hebt gewijzigd, dus weet niet of er ook nog maar iets gevonden wordt.\r\nEen schijf die van plan bent te recoveren moet je helemaal niets mee doen, tot de recover actie zelf en al zeker geen partities wijzigen.\r\n\r\nIk vermoed dat op het ntfs gedeelte de programs staan die je nas \"besturen\" en op het ext3 gedeelde je gebackupde bestanden,\r\n\r\nNiek
Link naar reactie
[QUOTE=Kabelmaker;557933]Beste prysmian, wil je svp een andere naam kiezen. Gert H.[/QUOTE]\r\n\r\nEven gezocht vanwaar deze melding kan komen, maar er blijkt een kabelbedrijf in Delft te bestaan met die naam. Mogelijk dat vandaar de \"kabelmaker\" dit verzoek richt, hoewel de reden en mogelijk het recht op zo\'n verzoek ontbreken. \r\nBovendien beste Kabelmaker zou zo\'n verzoek via de moderaters van deze site moeten lopen. Als Prysmain zijn naam wijzigt is hij ook zijn topic met deze teksten kwijt denk ik.\r\n\r\nNiek
Link naar reactie
hallo,\r\n\r\nnee niet gelukt, in het progje zie ik geen nas schijven.\r\nwel in mijn verkenner bij netwerk\r\n\r\ndenk dat mijn schijf er toch uit moet en dan maar op mijn pc aansluiten,grrrrr\r\ndaar gaat mijn garantie!!!\r\n\r\nps heb ook iets gehoord over boot in linux en dan recoveren en dan weer naar windows7\r\nzonder sporen van linux want die instal je niet???weet niet \r\nhet was geen dual bootsystem
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...