Ga naar inhoud

Hoe Windows Live Mail goed verwijderen?

Anoniem2

Aanbevolen berichten

Ik wil graag alles kwijt van dat ding.\r\nWant als ik hem nu opnieuw installeer, dan komt er een account terug wat ik vroeger geinstalleerd had, of in elk geval een hoop email wat toen geimporteerd is geworden uit OE.\r\n\r\nMaar ik wens straks nog eens een frisse installatie te proberen. Kan dat op een of andere manier in 1x allemaal weggehaald worden zodat een nieuwe installatie ook echt leeg is?\r\n\r\nValt me trouwens op dat meerdere email programma\'s hun rommel niet goed opruimen, OE doet dat ook al niet, Mozilla ook niet.
Link naar reactie
@Obelix: Dat klopt, daarvoor gebruik ik ook Your uninstaller, maar dat werkt niet met windows live.\r\n\r\nNiekie30: Ik zie dat toch anders. Documenten wil je bewaren en sla je ook niet in het programma zelf op, in tegenstelling tot email. Dus ik vind dat je dat verkeerd ziet.:)\r\nEr zou op zijn minst een mogelijkheid moeten zijn met een keuze van \"delete accounts and mail too? yes/no\" of anders gewoon weghalen.\r\nOf bij een nieuwe installatie van \"er zijn nog oude gegevens aanwezig, wil je die importeren of wissen\". Lijkt me toch wel zo handig. Anders kan er nooit sprake zijn van een frisse installatie.\r\n\r\n@Gekwordikervan: Bedankt. Stom eigenlijk, had ik zelf ook op kunnen komen.\r\n\r\nAangezien Windows Live Mail gedeinstalleerd is ga ik er van uit dat zelfs de hele WLM map verwijderd kan worden.\r\nEr staan namelijk nog allerlei andere bestanden die naar mail content verwijzen zoals:\r\nMail.MSMessageStore\r\nMail.pat\r\noeconfig.xml\r\nEn nog een bestand wat begint met \"account\" dus dat zal het oude account wel zijn.\r\n\r\nMaar nu weet ik tenminste wel waar het te vinden is, bedankt!\r\n\r\nEdit: Bij het wissen zag ik inderdaad allerlei email mappen met inhoud voorbij flitsen die gewist werden, dus de hele WLM map wissen was een goed plan.;)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...