Ga naar inhoud

audioapparaat

Aanbevolen berichten

Hallo, ik heb zelf niet tot nauwelijks verstand van computers, dus ik hoop dat hier iemand is wat mij kan helpen.\r\n\r\nEen tijd geleden heb ik mijn computer geformateerd en opnieuw windows geinstalleerd. Tijdens de installatie gaf hij aan dat de bestanden wmvdecod en xaud21.dll niet konden worden geinstalleerd.\r\nIk ben toch doorgegaan en de computer loopt ook gewoon goed nu.\r\n\r\nOp 1 probleem na, en dat is dat hij zegt dat er geen audioapparaat gevonden is. \r\nIk heb geen idee of dat te maken heeft met die 2 bestanden wat hij niet heeft kunnen downloaden of gewoon iets is wat ik moet installeren. \r\n\r\nIs er iemand die mij kan helpen? \r\n\r\nGroetjes Ester
Link naar reactie
  • Reacties 55
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

[QUOTE=ricky1;557673][B]High Definition Audio Codecs[/B]\r\n\r\nProbeer deze driver eens : [url]http://218.210.127.131/downloads/downloadsCheck.aspx?Langid=1&PNid=24&PFid=24&Level=4&Conn=3&DownTypeID=3&GetDown=false#High%20Definition%20Audio%20Codecs[/url]\r\n\r\nNa installatie, PC opnieuw starten.[/QUOTE]\r\n\r\nWaarom zou je gaan gokken? Als de TS nu even schrijft welk merk en type moederbord of pc het is en met welke versie van Windows, dan kunnen we hem naar alle waarschijnlijkheid wel [B]precies [/B]vertellen welke driver hij nodig heeft.
Link naar reactie
[QUOTE=Essie33;557695]zien jullie zo de bijlage?[/QUOTE]\n\nOp onderstaande pagina\n\n[url]http://support.asus.com/download/download.aspx?SLanguage=en-us[/url]\n\nLinks in het bovenste zoekschermpje [B]K8V-MX[/B] intikken.\nDaarna kiezen voor[B] XP[/B].\nDan op het + teken voor \"[B]Audio[/B]\" klikken en de [B]Soundmax[/B] driver downloaden....\n\nKlaar......
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...