Anoniem2 Geplaatst: 22 januari 2011 Delen Geplaatst: 22 januari 2011 Ik heb op het moment een AMD HD6970 en hier wil ik een 2de kaart bijplaatsen in Crossfire maar wat is nouw de minimale afstand tussen 2 kaarten, want mijn pci-e poorten lijken zo dicht op elkaar te zitten.\r\n\r\nIk weet wel dat mijn moederbord en voeding Crossfire ondersteunt. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 22 januari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 22 januari 2011 Ik heb zelf 2 XFX 4890 Black Editions in Crossfire (Standaard zwaar overklokte kaarten), en als tussen de kaarten een halve centimeter zit, is het veel. Maar het draait al meer dan een jaar zonder problemen. \n\nEr is, als het goed is, is er bij het design van de kaarten rekening hiermee gehouden, dus het zou geen probleem mogen zijn. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 22 januari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 22 januari 2011 Die afstanden zijn redelijk standaard, het is normaal dat er vrijwel geen ruimte tussen zit. Daarom worden CF kaarten vaak warmer dan alleenstaande kaarten. Als het goed is, dan moet het zonder problemen gewoon werken. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen