Anoniem2 Geplaatst: 21 januari 2011 Delen Geplaatst: 21 januari 2011 Hallo,\r\n\r\nIk beheer voor werk bij ons de webshop tussen de bedrijven door. We zitten aangesloten bij [url]www.mijnwebwinkel.nl[/url] en dat werkt allemaal hartstikke prima alleen het probleem is dat ik gebonden ben aan wysiwyg. Nu wil ik graag wat extra\'s op de site zoals een blok met tekst die eventueel scrolled maar de wysiwyg builder is heel erg minimaal (zie attachment). Ik ben nu als gelegenheidsbeheerder dingen aan het uitzoeken en aan het leren en nu is mijn vraag of ik niet op een één of andere manier met een progje ofzo toch html kan invoegen in die wysiwyg builder zodat ik wat extra\'s toe kan voegen.\r\n\r\nIk hoop dat iemand mij kan vertellen of dit kan en zo ja hoe.\r\n\r\nGroeten,\r\n\r\nMerijn Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 21 januari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 21 januari 2011 Als je toegang hebt tot de broncode van de website (via ftp of iets dergelijks), dan moet het mogelijk zijn om zelf onderdelen toe te voegen. Ik denk echter dat mijnwebwinkel je die mogelijkheid niet biedt. En dan houdt \'t gewoon op, want het alternatief is zelf een nieuwe webwinkel opzetten.\n\nMaar stel je vraag eens aan mijnwebwinkel zelf? Je bent daar immers klant en zij weten vast beter wat allemaal mogelijk is en wat niet. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 21 januari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 21 januari 2011 mijnwebwinkel zelf wil niks en doet niks. En zelf een webwinkel maken kan ik niet. Dus dan zal het idd wel ophouden helaas.\r\n\r\nTHNX\r\n\r\nGroeten Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 21 januari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 21 januari 2011 Ben toch is gaan kijken of ik met ftp erop kan komen maar heb alleen inlog en ww van mijnwebwinkel en weet dus niet wat ik als host in moet vullen.... de site is [url]www.wifocarrshop.nl[/url] Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 21 januari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 21 januari 2011 Helemaal zelf een webwinkel maken hoeft ook weer niet. Er zijn verschillende (gratis) webwinkel-scripts beschikbaar die je zou kunnen gebruiken. Betekent wel dat je je webwinkel volledig opnieuw moet opbouwen.\n\nZo\'n script installeer je dan zelf op een webhosting pakket. Dan heb je immers ook toegang tot de achterliggende bestanden en dat is precies de vereiste om bepaalde onderdelen zelf aan te passen. Hoop werk, en lukt waarschijnlijk niet in één dag. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 21 januari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 21 januari 2011 [QUOTE=merijn;557504]Ben toch is gaan kijken of ik met ftp erop kan komen maar heb alleen inlog en ww van mijnwebwinkel en weet dus niet wat ik als host in moet vullen.... de site is [url]www.wifocarrshop.nl[/url][/QUOTE]\r\nNiets. Je hebt niet de mogelijkheid om met ftp aan te koppelen ([url]http://www.mijnwebwinkel.nl/helpcentrum/?id=116[/url]) Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 21 januari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 21 januari 2011 En toch vind ik dat het moet kunnen zoals ik wil linksom of rechtsom, legaal of ...... :p Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 21 januari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 21 januari 2011 Probleem is dat je gewoon de toegang niet hebt. Ookal zou je minder legaal bezig willen, het gaat gewoon niet met een dienst als mijnwebwinkel Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 21 januari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 21 januari 2011 Jij kunt wel winnen van mijnwebwinkel door een scrollende pagina in powerpoint te maken deze om te zetten naar avi met i.d.als [url]http://www.effectmatrix.com/PowerPoint-Video-Converter/Free-PowerPoint-Video-Converter.htm[/url] en deze in youtube te uploaden en de html link in youtube te plaatsen in je website.\n\nEr zijn ook ander gratis converters zie Google.\n\nIn sluiten youtube filmje; zie voorbeeld [url]http://www.youtube.com/watch?v=2goAimNfOBU&feature=topvideos[/url] je vind hier ook instellingen als 1 X afspelen of continu afspelen, de roteer snelheid moet je in powerpoint instellen.\n\n[url]http://www.mijnwebwinkel.nl/helpcentrum/?id=176&hoe-plaats-ik-een-youtube-video[/url] Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen