Anoniem2 Geplaatst: 20 januari 2011 Delen Geplaatst: 20 januari 2011 Beste mensen,\r\n\r\nHeeft iemand ervaring met bovengenoemde [B]Medion computer nu bij Aldi [/B]in de aanbieding voor 899 euro.\r\nVoor ik hem aanschaf hoop ik van jullie een advies te krijgen.\r\n\r\nMet vriendelijke groet,\r\n\r\nCastello:) Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 20 januari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 20 januari 2011 Waar wil je \'m voor gaan gebruiken?\n\nDing is overigens aardig aan de prijs, maar dat wordt voornamelijk veroorzaakt door die SSD (welke ik persoonlijk ook nog eens veel te klein vindt, als je toch een SSD overweegt, neem er dan een van minstens 80 GB, want dan kun je ook je veelgebruikte software er op kwijt zodat ook die veel sneller start).\n\nVoor de rest is het een echte multimedia pc. Video bewerken in HD moet geen probleem zijn. Gamen kun je er ook nog mee, al zul je voor veel moderne games genoegen moeten nemen met een lagere kwaliteitsinstelling (daarvoor is de grafische kaart net wat te krap).\n\nAls je een echte game-pc wil, dan denk ik dat je er beter aan doet die 900 euro anders te besteden. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 20 januari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 20 januari 2011 [B]Medion Akoya MD 8883\r\n[/B]Hier een paar meningen : [B][url]http://nl.hardware.info/forum/threads/235648-Medion-Akoya-desktop-met-USB-3.0[/url][/B] Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 20 januari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 20 januari 2011 [QUOTE=FooBar;557348]Waar wil je \'m voor gaan gebruiken?\r\n\r\nDing is overigens aardig aan de prijs, maar dat wordt voornamelijk veroorzaakt door die SSD (welke ik persoonlijk ook nog eens veel te klein vindt, als je toch een SSD overweegt, neem er dan een van minstens 80 GB, want dan kun je ook je veelgebruikte software er op kwijt zodat ook die veel sneller start).\r\n\r\nVoor de rest is het een echte multimedia pc. Video bewerken in HD moet geen probleem zijn. Gamen kun je er ook nog mee, al zul je voor veel moderne games genoegen moeten nemen met een lagere kwaliteitsinstelling (daarvoor is de grafische kaart net wat te krap).\r\n\r\nAls je een echte game-pc wil, dan denk ik dat je er beter aan doet die 900 euro anders te besteden.[/QUOTE]\r\nHoi,\r\n\r\nBedankt voor je reactie. Wil er niet mee gamen. Wat kun je mij dan aanraden welke computer ik dan moet kopen met een SSD van 80 GB en waar?\r\nBij voorbaat dank voor het meedenken.\r\n\r\nGroet Castello:) Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 20 januari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 20 januari 2011 bij de mediamarkt een medion akoya x7378 d met intel i7-2600 processor en een hd 5750 videokaart ook voor 899 euro.\n\n[url]http://web.medion.com/mediamarkt/x7378d/nl/?refPage=medion[/url]\n\ngeen ssd maar wel 2 tb aan harddisk geheugen Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 20 januari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 20 januari 2011 [QUOTE=castello;557366]Wat kun je mij dan aanraden welke computer ik dan moet kopen met een SSD van 80 GB en waar?[/QUOTE]\r\n\r\nEigenlijk zou ik je aanraden om helemaal geen SSD te nemen. Die dingen zijn gewoon nog veel te duur. Je hebt een normale harde schijf van 1 TB al voor 50 euro. Een SSD van 40 GB gaat je al meer dan 100 euro kosten. Tel maar uit hoeveel je dan teveel betaalt voor een SSD.\r\n\r\nOok moet ik nog maar zien hoe lang zo\'n SSD meegaat.\r\n\r\nMaar da\'s mijn mening, laat je daar niet door leiden. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen