Anoniem2 Geplaatst: 19 januari 2011 Delen Geplaatst: 19 januari 2011 Hallo,\r\n\r\nik heb verbinding met mijn router maar geen verbinding met internet. Na een uurtje met de klantenservice van Ziggo blijkt dat alles werkt maar ik geen verbinding kan maken. Blijkbaar omdat het ip adres niet automatisch wordt gelezen en er staat nu een 169.... adres is. Ik kan dit op geen enkele manier aanpassen. Wie kan me helpen. Als ik mijn laptop rechtstreeks aansluit heb ik verbinding maar geen toegang tot internet. Dit heeft 2 jaar perfect gewerkt maar sinds Norton is verwijderd niet meer. Het ligt niet aan de Firewall want die heb ik al uitgezet. ???? Ten einde raad! gr Christel:confused: Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 19 januari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 19 januari 2011 Heb je een Norton verwijder-tool gebruikt ?\n\nDit is alleen voor het Norton product uit 2007 en eerder:\n[url]http://service1.symantec.com/SUPPORT/INTER/tsgeninfointl.nsf/nl_docid/20050411155130924[/url]\n\nHier staat ook een Norton verwijdertool, zonder dat een versie (van 2007 of eerder) vermeld is:\n[url]http://www.starfix.nl/downloads[/url]\n\nMeer info:\n[url]http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php/284416-Bev-Norton-goed-en-compleet-verwijderen-van-je-systeem[/url] Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 20 januari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 20 januari 2011 Standaard truc geprobeerd?\r\nModem, router, PC uitzetten, stroom er af, paar minuten wachten.\r\nModem aanzetten, volledig laten opstarten\r\nRouter aanzetten, volledig laten opstarten\r\nPC starten Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 20 januari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 20 januari 2011 Waar staat dat 169- adres? In je laptop of in de router? Krijgt je laptop geen IP-adres van de router of krijgt je modem geen IP-adres van Ziggo. Mogelijk helpt het als je het MAC-adres van je laptop cloned in je router. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen