Ga naar inhoud

Microsoft xps Document Writer

Anoniem2

Aanbevolen berichten

Staat er niks anders in het lijstje als je op het kleine driehoekje naast HP Photosmart C4200 Series klikt?\nNee? Kijk dan eens of je een andere printer kunt kiezen als je een normale webpagina via Internet Explorer zou willen afdrukken.\n\nEn kijk meteen ook even of er uberhaupt meerdere printers geinstalleerd zijn.\n\nOf bedoel je dat je geen XPS documenten kunt maken? In dat geval even controleren of XPS-services is ingeschakeld in Windows Onderdelen in/uitschakelen.
Link naar reactie
Ik werk met Firefox, en ook als ik met Internet Explorer een webpagina af zou willen drukken kan ik geen andere printer kiezen. Er is namelijk maar een printer geinstalleerd. Ook in het configuratiescherm is maar een printer geinstalleerd.\nIk kan inderdaad geen XPS documenten maken.XPS-services is ingeschakeld in Windows Onderdelen in/uitschakelen. \nWaar zou ik eventueel de \"Microsoft xps Document Writer\" kunnen downloaden en installeren.
Link naar reactie
Installeer de XPS Document writer via onderstaande stappen:\n\n- Klik op Start\n- Klik op Configuratiescherm\n- Klik op Printers\n- Klik op Printer toevoegen\n- Selecteer Een lokale printer en druk op volgende\n- Selecteer een bestaande poort gebruiken en kies FILE:Afdrukken naar een bestand\n- Selecteer bij Merk Microsoft en installeer de Microsoft XPS Document Writer
Link naar reactie
Lars bedankt, dit is voor mij klip en klare Jip en Janneke taal die ik begrijp (ben niet meer een van de jongsten ben 71 jaar). Mijn printer is nu geinstallerd. Nu is mijn volgende vraag, zijn deze files alleen uit te lezen met Internet Explorer of is er nog een andere manier. Ik gebruik namelijk Mozilla Firefox, en ergens heb ik iets gelezen over XPS Viewer, maar hoe werkt dit dan.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Populaire leden

Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

• Leden

Geen leden om te tonen

• Nieuwe aanmaken...