Ga naar inhoud

Windows 7 - Bestanden verplaatsen op Alfabet.

Anoniem2

Aanbevolen berichten

Als je in Windows 7 bestanden naar een andere map kopieert, komen ze in Windows XP achteraan te staan.\nDat is handig, weet je precies waar het is gebleven, pas als je die map afsluit en herstart staat de map op alfabet.\n\nNu in Windows 7 staat hij gelijk op de alfabetische plek.\nIs soms niet handig, kun je dat ook ergens uit zetten?
Link naar reactie
[B][SIZE=4][COLOR=navy]Disable Auto Arrange in Windows 7 Windows Explorer[/COLOR][/SIZE][/B][INDENT][B][SIZE=3]1.[/SIZE][/B] Close all opened Windows Explorer windows.\n \n [B][SIZE=3]2.[/SIZE][/B] Click on the download buttons below one at a time to download these files.[INDENT][B]Reset_All_Folders_To_Default_Folder_Views.reg[/B][INDENT][URL=\"http://www.sevenforums.com/attachments/tutorials/80220d1277184674-windows-explorer-auto-arrange-disable-reset_all_folders_to_default_folder_views.reg\"][IMG]http://cdn.sevenforums.com/images/downloadbutton1.png[/IMG][/URL]\n [/INDENT][/INDENT][INDENT][B]Disable_Windows_Explorer_Auto_Arrange.reg[/B][INDENT][URL=\"http://www.sevenforums.com/attachments/tutorials/80221d1277184674-windows-explorer-auto-arrange-disable-disable_windows_explorer_auto_arrange.reg\"][IMG]http://cdn.sevenforums.com/images/downloadbutton1.png[/IMG][/URL]\n [/INDENT][/INDENT][B][SIZE=3]3.[/SIZE][/B] Click on [B]Save[/B], and save both [B].reg[/B] files on your desktop.\n \n [SIZE=3][B]4. [/B][/SIZE][SIZE=2]Right click on the downloaded \"[B]Reset...\"[/B] [B].reg[/B] file and click on [B]Merge[/B].[/SIZE]\n \n [SIZE=3][B]5.[/B][/SIZE][SIZE=2] Click on [B]Run[/B], [B]Yes[/B], [B]Yes[/B], and [B]OK[/B] when prompted.[/SIZE]\n \n [B][SIZE=3]6.[/SIZE][/B] Log off and log on, or restart the computer to apply.\n \n [B][SIZE=3]7.[/SIZE][/B] Open the [B]Computer [/B]window. ([I][COLOR=red][B]very important to do before continuing to step 8[/B][/COLOR][/I])\n [B][COLOR=red]NOTE:[/COLOR][/B] [I]Open the Start Menu, then click on the [B]Computer[/B] button on the dark right side[/I].\n \n [B][SIZE=3]8.[/SIZE] [/B][SIZE=2]Right click on the downloaded \"[B]Disable...\"[/B] [B].reg[/B] file and click on [B]Merge[/B].[/SIZE]\n \n [SIZE=3][B]9.[/B][/SIZE][SIZE=2] Click on [B]Run[/B], [B]Yes[/B], [B]Yes[/B], and [B]OK[/B] when prompted.[/SIZE]\n \n [B][SIZE=3]10.[/SIZE][/B] When done, you can delete the downloaded [B].reg[/B] files if you like.\n [/INDENT]\n[B][B][SIZE=4][COLOR=navy]Enable (default) Auto Arrange in Windows 7 Windows Explorer[/COLOR][/SIZE][/B] [/B]\n\n [B][COLOR=red]NOTE:[/COLOR][/B] [I]This will undo OPTION ONE above to enable auto arrange again[/I].[B][SIZE=3]1.[/SIZE][/B] Download and merge only the [B]Reset_All_Folders_To_Default_Folder_Views.reg[/B] file in step 2 of OPTION ONE above.\n \n [B][SIZE=3]2.[/SIZE][/B] Log off and log on, or restart the computer to apply.
Link naar reactie
[quote=Edmoor;557113]Ik wel, maar deze info vond ik voor je op het internet.[/quote]\nOh, dacht dat het van je eigen computer af komt, dan denk ik waarom hebben sommige Nederlandse mensen toch een Engelse Windows.\nOf uiteraard internationaal georiënteerd, dan is het wel begrijpelijk.\nDat snap ik dan efkes niet, waarom moeilijk doen als het makkelijk kan. :D\n\nMaar moet ieder voor zich weten uiteraard.\n\nWij gaan eens zoeken, bedankt.
Link naar reactie
[QUOTE=burgkop;557121]\r\nDat snap ik dan efkes niet, waarom moeilijk doen als het makkelijk kan. :D\r\n\r\n[/QUOTE]\r\n\r\nJaaaaahhhhhh En dat zeg jij? :-)\r\nJe probeert Vista aan te passen zodat het op XP lijkt. Nu probeer je Windows 7 aan te passen zodat het op dezelfde manier reageert als XP.......\r\nNiet rot bedoeld, maar het viel me zomaar op.\r\nHet was me bij de overgang wel opgevallen, maar ik wordt er niet door gehinderd. Er is ook nog een mogelijkheid om de bestanden op datum te sorteren en dan vindt je hem altijd terug.\r\n\r\nNiek
Link naar reactie
[quote=Niekie30;557156]Jaaaaahhhhhh En dat zeg jij? :-)\nJe probeert Vista aan te passen zodat het op XP lijkt. Nu probeer je Windows 7 aan te passen zodat het op dezelfde manier reageert als XP.......\nNiet rot bedoeld, maar het viel me zomaar op.\nHet was me bij de overgang wel opgevallen, maar ik wordt er niet door gehinderd. Er is ook nog een mogelijkheid om de bestanden op datum te sorteren en dan vindt je hem altijd terug.\n\nNiek[/quote]\n\nNou, een computer staat nu op Win7, dus er is vooruitgang :p:p:p\n\nZoveel aanpassingen zijn er niet hoor, alleen Start is XP look en Windows Mail in gebruik.\nDus dat valt allemaal uiteindelijk nog wel mee, niet dan?\n\nMijn computer nog dualboot en XP als 1e.\nWilde overigens de dual boot omdraaien, dus Originele Win XP van C naar D en Windows 7 van D naar C, maar dat gaat even niet door.\n\nEn ik heb nu even geen zin om opnieuw alles opnieuw te installeren, staat zoveel op. :eek::eek:\n\nVista gebruik ik niet, ging alleen even voor de Mail, tenminste recent. ;)\n\nVan die bestanden begrijp je even verkeerd, daar ga ik niet met datums aan de gang.\nHet gaat puur even om te zien waar een bestand is gebleven.\nAls voorbeeld heb je een rar bestand, wat vaak even anders heet als de map die erin zit.\nPak je hem dan uit, dan is ie gelijk weg _ op alfabet - en dan moet je nog maar weten hoe dat rar bestand ook al weer heette.\nIk heb het niet over een bestandje, maar als het over duizenden gaat, wordt het even zoeken.\nVandaar dat ik hen graag uitpak en dat hij dan achteraan aansluit, kun je hem verder openen en of de naam aanpassen.\nScheelt veel zoeken.
Link naar reactie
Het was ook maar een \"plaag stootje\". Kijk als je de tijd en het geduld hebt om het naar je zin allemaal in te stellen, gewoon doen. \nOmdat ik m\'n pc zwaar belast en \"mishandel\" o.a met het recoveren van hd\'s wil ik hem zo om de 4 maanden opnieuw installeren. \nIk draai zoveel mogelijk \"basic\" Windows 7 pro en installeer pas programma\'s op het moment dat ik ze nodig heb. \nWat ik hiermee wil zeggen.... Hoe meer ik extra aanpas, hoe langer werk ik heb om hem over 4 maanden weer zo te krijgen.\n\nNiek
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...