Anoniem2 Geplaatst: 18 januari 2011 Delen Geplaatst: 18 januari 2011 Hallo,\r\n\r\nik heb het idee dat mijn CPU kapot/doorgebrand is aangezien de computer steeds compleet uitvalt nadat ik hem intensief gebruik.\r\n\r\nIk dacht eerst dat het lag aan mijn Voeding maar deze heb ik vervangen met een nieuwe en het probleem blijft zicht voordoen.\r\n\r\nToen ik de kast opdraaide terwijl de computer aan stond zag ik dat de Koeling-Fan van de CPU niet meer draaide en het ook niet meer doet.\r\n\r\nZou dit het probleem zijn?\r\n\r\nGraag jullie gedachte,\r\nMvg,\r\nDiezelz Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 18 januari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 18 januari 2011 Doorgebrand is hij niet, maar hij raakt telkens oververhit, en dan schakelt hij zichzelf uit. Als je een nieuwe cpu-koeler erop zet, zou het weer moeten werken. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 18 januari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 18 januari 2011 Als je weet welke socket je cpu is kan je inderdaad een cooler kopen voor dat ding. \r\nKijk dan gelijk voor een goeie en een stille. \r\n\r\nZalman is een kwalitatief goed en betrouwbaar merk.\r\n\r\nBij alternate kan je ze online bestellen\r\n\r\n[url]http://www.alternate.nl/html/categoryListing.html?cat1=3&cat2=0&cat3=17&cat1=91&cat2=296&cat3=0&bfbox=0&&tn=HARDWARE&l1=Koeling&l2=Processor&[/url] Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 18 januari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 18 januari 2011 Zalman was altijd een goeie keuze, en hoewel ze nog steeds prima spul maken is het wel vaak wat duur vergeleken met andere merken. Een Scythe Mugen 2 scoort in de meeste tests erg goed en is naar verhouding vrij goedkoop. Moet hij alleen wel op je moederbord passen - en je kast moet groot genoeg zijn. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 18 januari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 18 januari 2011 [url]http://tweakers.net/pricewatch/239453/cooler-master-hyper-tx3.html[/url]\r\n\r\nKost weinig, presteert erg goed. Let wel op het socket, anders past het niet.\r\n\r\nMisschien kun je je probleem al oplossen met een simpel nieuw fannetje. Als dat het enige is wat kapot is aan je oude koeler, is het makkelijk, goedkoop en snel op te lossen. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen