Anoniem2 Geplaatst: 18 januari 2011 Delen Geplaatst: 18 januari 2011 Hallo allemaal,\r\nik heb een probleem. Wij hebben thuis 2 computers, een destkop en een laptop. De destkop is van mijn vader, die heeft verbinding met een snoer. Ik heb de laptop en ik heb draadloos internet. \r\nNu is het probleem dat mijn vader een keer zijn internet moest herstellen (zegt hij.) en sindsdien doet mijn internet het niet meer. Ook met mijn mobiele telefoon kan ik niet meer op de wifi.\r\nMijn mobiel geeft aan wel verbonden te zijn, maar heeft beperkt toegang. \r\nIk heb al heel veel gezocht op het internet, ik heb dat kastje (weet de naam niet:oops:) al aan en uit gezet en gereset. Heb al naar de instellingen gekeken maar ik kom er echt niet uit. Wie kan mij helpen??\r\nAls je nog informatie nodig hebt dan moet je even zeggen, dan zoek ik het op.\r\n\r\nAlvast heel erg bedankt\r\nSanne\r\n\r\n(moet er wel even bij zeggen dat mijn kennis over computers niet erg veel groter is als de informatica lessen die ik op de middelbare school heb gehad....) Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 18 januari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 18 januari 2011 Ik kom dit vaak tegen dat er ineens geen internet is door een wijziging.\r\n\r\nHet programma van KPN heeft me vaak hiermee uit de brand geholpen.\r\nHet is de KPN mail assistent. deze check alle instellingen die je internet eventueel kan verstoren. Geeft ook aan wat je volgende stap is om te doen.\r\n\r\nJe kan hem hier downloaden\r\n\r\n[url]http://www.kpn.com/web/show/id=1017991[/url] Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 18 januari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 18 januari 2011 Ik denk dat je vader \"per ongeluk\" het wifi wachtwoord heeft veranderd. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 18 januari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 18 januari 2011 Ik heb het progamma van kpn gedownload, maar die komt er ook niet uit. Hij pakt bij het maken van verbinding, het netwerk van de buren. Ons eigen netwerk staat op onbeveiligd. En als ik via mijn mobiel zoek naar verbindingen staat er open- netwerk. \r\nKan dit de oorzaak zijn? \r\n... Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 18 januari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 18 januari 2011 [QUOTE=dutch-online;557086]Er is natuurlijk meer dan KPN..:rolleyes:;)[/QUOTE]\r\n\r\nTuurlijk is er meer dan KPN, want KPN is het ook niet helemaal (hetnet is het net niet) \r\n\r\nMaar dat neemt niet weg dat het progje prima ze werk kan doen, ondanks dat het van KPN is. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 18 januari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 18 januari 2011 [QUOTE=Sanne1991;557089]Ik heb het progamma van kpn gedownload, maar die komt er ook niet uit. Hij pakt bij het maken van verbinding, het netwerk van de buren. Ons eigen netwerk staat op onbeveiligd. En als ik via mijn mobiel zoek naar verbindingen staat er open- netwerk. \r\nKan dit de oorzaak zijn? \r\n...[/QUOTE]\r\n\r\nAls je via de KPN tool, je eigen netwerk vind dan moet je hiervoor kiezen. Dit is jou netwerk. Tuurlijk zal hij meerdere netwerken vinden. Waarvan ook die van de buren. Maar je moet dus kiezen voor je eigen netwerk.\r\n\r\nAls je dat gedaan hebt en je hebt weer een volledig netwerk, dan kan je beginnen om de router te gaan beveiligen. \r\n\r\nMaar één stap tegelijk Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 18 januari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 18 januari 2011 [QUOTE=Sanne1991;557043]\r\nNu is het probleem dat mijn vader een keer zijn internet moest herstellen (zegt hij.) en sindsdien doet mijn internet het niet meer. Ook met mijn mobiele telefoon kan ik niet meer op de wifi.[/QUOTE]\r\nWeet je ook of dat herstel wat je vader deed een reset was van \'dat kastje\' ? Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen