Ga naar inhoud

schijf c formatteren

Anoniem2

Aanbevolen berichten

heb als OS Windows 7 Ultimate 64 bit retail. Wil graag niet alleen opnieuw schone installatie maar ook EERST FORMATTEREN. Als ik installatie cd er in doe kan ik wel opnieuw installeren (gaat zo\'n beetje vanzelf allemaal) maar krijg slechts de vraag in welke primaire partitie ik windows opnieuw wil installeren terwijl ik dus eerst wil formateren.
Link naar reactie
In het beeld wat je beschrijft kan je onderin kiezen voor diverse instellingen voor de partities en harde schijf. \nAls je nog geen serial hebt ingegeven, kan je soms alleen de gehele schijf gebruiken als systeem partitie. \nMaar als je je serial invult, moet je in dat scherm kunnen kiezen voor \"verwijderen\" en \"formatteren\". Ergens daar tussendoor kan je de partitie kiezen en grootte ervan.\nTenminste bij mijn Windows 7 Pro wel.\n\nNiek
Link naar reactie
[QUOTE=Niekie30;556994]Snel? Man, m\'n pc is bagger traag, die staat een schijf te recoveren van 250Gb en daar gaat tie 300 uur over doen laat tie heel laconiek weten, dus ik zal nog wel wat trager gaan reageren de komende dagen.:-)\r\nNiek[/QUOTE]\r\n\r\n[QUOTE=Niekie30;556996]Oke welterusten gozer. Ik moet nog even door.[/QUOTE]\r\n\r\nDie pc doet de recovering, daar hoef je niet bij 300 uur bij te blijven? :confused: ;-)
Link naar reactie
Ben d\'r uit h.c.h. Bij installatieproces (aangepast) kom je vrij snel \"stations opties geavanceerd\" tegen.\r\nHier is de mogelijkheid te formateren danwel te verwijderen. Heb gekozen voor formatteren. Gezien de snelheid waarmee daarna installatieproces wordt voorgzet vermoed ik dat er slechts \"snel\" kan worden geformatteerd. Als bewijs dat er echt is geformatteerd kom ik nu geen map met \'windows old\' meer tegen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...