Anoniem2 Geplaatst: 17 januari 2011 Delen Geplaatst: 17 januari 2011 Help!!! ik heb IE 9 bèta geïnstalleerd maar heb het weer verwijderd zoals elders op dit forum beschreven. Nu (tijdens het afsluiten) krijg ik de melding \"configuratie van windows voorbereiden. schakel de computer niet uit\"\r\n\r\nna ruim 3 kwartier branden mijn vingers om dit wel te doen!\r\nkan dit kwaad (5 tellen indrukken)?\r\nwordt IE 9 verwijderd?\r\nof is er iets erg mis?\r\n\r\nals er niet snel gereageerd wordt druk ik gewoon op de knop! Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 17 januari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 17 januari 2011 na een uur kwam er een piep uit, hij is opnieuw opgestart!\r\nwat mij betreft kan dit topic nu gesloten worden... Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 10 februari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 10 februari 2011 ik heb dit ook gehad en heb hem zelf handmatig afgesloten en daarna weer opgestart met de toets F2 en heb hem daarna in veilige modus gestart en toen was het ook opgelost \r\nik vertel er wel bij dat ik al meer dan 10 uur bezig was om af te sluiten voor ik deze actie heb ondernomen Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen