Anoniem2 Geplaatst: 17 januari 2011 Delen Geplaatst: 17 januari 2011 Hallo allemaal,\r\n\r\nSinds vandaag wil Windows automatisch als ik een map open deze doorzoeken.\r\nAls ik zoeken uitschakel en de map opnieuw laad doet hij dat weer.\r\nAls ik met de rechtermuisknop op een map klik dan staat boven aan vetgedrukt Zoeken..., hoe kan ik dit veranderen?\r\n\r\nGroeten,\r\n\r\nMichaël Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 17 januari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 17 januari 2011 Over welke windows versie hebben we het? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 17 januari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 17 januari 2011 Het gaat om WIndows XP Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 17 januari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 17 januari 2011 Het probleem is opgelost. Ik vond de oplossing op een ander forum. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 17 januari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 17 januari 2011 En wat is de oplossing? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 18 januari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 18 januari 2011 De oplossing was om in het register het volgende te veranderen: \r\nIn Kladblok moest een nieuw bestand aangemaakt worden met exact de volgende inhoud:\r\n\r\nWindows Registry Editor Version 5.00\r\n\r\n[HKEY_CLASSES_ROOT\\Directory\\shell] \r\n@=\"none\" \r\n\r\nDe 2e regel moest leeg blijven. \r\n\r\nDit bestand opslaan als \" fixmenu.reg\" . Bij opslaan letten op: Alle bestanden kiezen bij Bestandstypen. Dit is nodig om te voorkomen dat je fixmenu.reg.txt krijgt als bestandsnaam.\r\n\r\nKlik nu in de verkenner met de rechter muisknop op het nieuw gemaakte bestand fixmenu.reg. Je ziet dan een optie staan die waarschijnlijk in het Nederlands \"invoegen\" heet (in het Engels is het Merge). Selecteer deze optie. Er wordt je dan gevraagd of je de gegevens in het register wil invoegen. Antwoord hierop bevestigend door op OK te klikken. Nu zou je probleem moeten zijn opgelost. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 18 januari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 18 januari 2011 P.S. : De optie die in Microsoft support werd gegeven, werkte niet. Deze wèl werkende oplossing met dank aan Riparius op forum.fok.nl. (Ere wie ere toekomt!) Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen