Ga naar inhoud

Aaaen sluiitende pagina's

Anoniem2

Aanbevolen berichten

Zolang je geen links naar andere pagina\'s maakt kun je de tekst zover naar onderen typen als je wilt, hoewel dat voor de meeste mensen niet leuk is om 1, 2, 3, 4 ,5 enz meter naar beneden te moeten scrollen.\n\nOm als voorbeeld te noemen als je 1000 foto\'s in een map hebt zitten en je gaat met de zoek functie van windows in detail mode zoeken dan krijg je dus een rij van duizend iconen onder elkaar met de beschrijving er naast en dat is heel vervelend voor jezelf laat staan voor anderen, van daar dat je ook kunt sorteren op lijst zodat je rijen met iconen krijgt die opzij kunnen scrollen.
Link naar reactie
[QUOTE=stroke33;556899]Zolang je geen links naar andere pagina\'s maakt kun je de tekst zover naar onderen typen als je wilt, hoewel dat voor de meeste mensen niet leuk is om 1, 2, 3, 4 ,5 enz meter naar beneden te moeten scrollen.\r\n\r\nOm als voorbeeld te noemen als je 1000 foto\'s in een map hebt zitten en je gaat met de zoek functie van windows in detail mode zoeken dan krijg je dus een rij van duizend iconen onder elkaar met de beschrijving er naast en dat is heel vervelend voor jezelf laat staan voor anderen, van daar dat je ook kunt sorteren op lijst zodat je rijen met iconen krijgt die opzij kunnen scrollen.[/QUOTE]\r\n---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------Hallo stroke,\r\nBedankt voor je vlotte reactie,\r\nJe advies was juist, maar niet helemaal volledig.\r\nNaar aanleding daarvan herinnerde ik mij, in het vakje \"Beeld\" van Microsoft weord 97, \"One Line lezen\'\r\naan te moeten vinken.\r\nVervolgens het vakje Invoegen te openen, dan \"Eindemarkering\" te vervangen door \"Doorlopend\" aan te vinken.\r\nPas als dit allemaal is gedaan, blijkt hetmogelijk te zijn om - zonder pagina- onderbreking tekst te typen.\r\nGezien dat was wat ik beoogde te berijken, bedank ik je nogmaals voor je advies dat mij in de goede richting heeft geleid.\r\nMet de vriendelijke groet, Weetgraag.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Populaire leden

Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

• Leden

Geen leden om te tonen

• Nieuwe aanmaken...