Anoniem2 Geplaatst: 16 januari 2011 Delen Geplaatst: 16 januari 2011 Hallo,\r\n\r\nIk gebruik een oude PC om mijn treinbaan te besturen. Om snel te kunnen opstarten gebuik ik geen beveiligingen en geen internet. Nu wil ik een pdf-handleiding kunnen lezen op die PC, maar de Adobe Reader staat daar nog niet op. Ik dacht die via een memorystick te kunnen kopieren vanaf een andere PC. Als ik de reader download, krijg ik echter niet de gelegenheid deze eerst op te slaan. De installatie begint direct. \r\nIs hiervoor een eenvoudige oplossing\"\r\n\r\nBart van Veen Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 16 januari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 16 januari 2011 Je kunt een stand-alone installatieprogramma hier downloaden: [url]ftp://ftp.adobe.com/pub/adobe/reader/win/10.x/10.0.0/nl_NL/[/url]\n\nDie kun je dan meenemen op een usb-stick en de installatie op de andere computer starten. Het zou genoeg moeten zijn om alleen het exe-bestand te downloaden.\n\nEDIT: botsing met Macfan. Zijn link is trouwens naar een Engelse versie van Reader 9, mijn link naar de Nederlandse versie van Reader 10. Dus kies maar. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 16 januari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 16 januari 2011 Ik heb gekozen voor de Nederlandse versie 10. Het werkt. Bedankt.\r\nTer lering heb ik toch nog een vraagje.\r\n\r\nVia de link vond ik 2 bestanden: een .EXE en een .MSI bestand. Ik heb beide gekopieerd en vervolgens op de trein-PC het .MSI bestand uitgevoerd.\r\nIs dat de juiste manier, of had ik ook alleen het .EXE bestand kunnen kopieren?\r\n\r\nMvg\r\nBart Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen