Anoniem2 Geplaatst: 16 januari 2011 Delen Geplaatst: 16 januari 2011 Ik wil voorkomen dat onbevoegden mappen in Mijn Documenten (XP) kunnen openen, op welke wijze kan ik een map beveiligen? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 16 januari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 16 januari 2011 Maak er persoonlijke mappen van. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 16 januari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 16 januari 2011 Eerste eis is een wachtwoord op je account. \nDaarna kan je door rechts te klikken op een map en bij eigenschappen zelfs de mappen onzichtbaar maken en versleutelen.\nMet dat versleutelen moet je oppassen, want als je wachtwoord kwijt bent, of je installeert opnieuw, kan je in principe nooit meer bij je bestanden.\nJe kunt ook je data per map of bestand versleutelen met een wachtwoord.\nIn de map zie je dan nog wel de namen van de bestanden staan, als gebruiker, maar er is een wachtwoord nodig om ze te kunnen bekijken \nInstalleer daarvoor bijvoorbeeld Blowfish : [url]http://download.cnet.com/BlowFish-2000/3000-2092_4-10396129.html[/url]\n\nNiek Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 16 januari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 16 januari 2011 Bedankt jongens. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen