Ga naar inhoud
  • 0

Norton Antivirus 2007 verwijderen

Anoniem2

Vraag

Gisteren heb ik Vista opnieuw geinstalleerd, d.m.v. de bijgeleverde dvd.\r\nNu heb ik daarmee dus een gratis (3 maanden) proefversie van Norton AV 2007 gekregen, die ik wil verwijderen, omdat ik liever een andere virusscanner installeer.\r\nMet het programma Revo Uninstaller al geprobeert de boel te verwijderen, maar blijkbaar zijn er toch nog restanten van Norton achtergebleven.\r\nNa een tweede, nieuwe installatie heb ik Norton AV nu wel in gebruik, maar ik wil er zo snel mogelijk vanaf.\r\nHeb al even rondgekeken naar een \'removal tool\', maar daar moet je een productcode invullen, die ik dus niet heb omdat het een gratis proefversie is ?\r\nIemand een idee ?
Link naar reactie

7 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

• 0
[COLOR=\"black\"][/COLOR]Norton heeft een speciaal verwijderingstool, dat kun je [URL=\"http://nl.norton.com/support/kb/web_view.jsp?wv_type=public_web&docurl=20081008062515NL&ln=nl_NL\"][B][COLOR=\"black\"]hier[/COLOR][/B][/URL] downloaden.\r\nIk heb zelf ook altijd dit probleem na een herinstalatie.\r\n\r\nMet dit tooltje van Norton zelf word het geheel verwijderd.\r\n\r\nM.v.g. Sepke
Link naar reactie
  • 0
Bedankt voor je snelle antwoord, Sepke !\r\nHad een soortgelijke link al eigenhandig gevonden, maar werd toch in verwarring gebracht omdat er bij stap 1 een productcode ingevuld moest worden.\r\nOm die stap over te slaan was nog niet in me opgekomen..... ;)\r\nMaar eh, probleem is opgelost, heb de nieuwe virusscanner inmiddels geinstalleerd !
Link naar reactie
  • 0
Ik heb de verwijderingstool opgeslagen en dan kan ik het dus niet uitvoeren.\r\nIk zit met die foutmelding, hoe kan ik dat overslaan? \r\nHet komt als foutmelding in beeld: \r\nsymNRT: invalid signature\r\nThis file is not signed so it won\'t run\r\nen dan een vakje met OK\r\nIk kan dan verder niets meer doen.\r\ngraag reactie\r\ngroeten van Esther
Link naar reactie
  • 0
[QUOTE=hansenes;572740]Ik heb de verwijderingstool opgeslagen en dan kan ik het dus niet uitvoeren.\r\nIk zit met die foutmelding, hoe kan ik dat overslaan? \r\nHet komt als foutmelding in beeld: \r\nsymNRT: invalid signature\r\nThis file is not signed so it won\'t run\r\nen dan een vakje met OK\r\nIk kan dan verder niets meer doen.\r\ngraag reactie\r\ngroeten van Esther[/QUOTE]\r\n\r\nDe opgeslagen tool gewoon verwijderen. ?\r\nDan opnieuw downloaden en gelijk uitvoeren? \r\n\r\nNiek
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Antwoord op deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...