Anoniem2 Geplaatst: 15 januari 2011 Delen Geplaatst: 15 januari 2011 toetsenbord Compaq presario Q71 wil er niet af \r\nHoi,\r\n\r\nIk wil het toetsenbord vervangen omdat de kleine man papa\'s bier om heeft laten vallen en nu krijg ik het toetsenbord niet los net boven de spatiebalk.\r\nheeft iemand enig idee hoe het daar los moet want voor de rest heb ik alle schroeven etc eruit\r\n\r\ngroeten\r\npatrick Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 15 januari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 15 januari 2011 [B]Compaq Presario Keyboard Replacement [/B]\r\n\r\nMisschien helpt dit filmpje : [url]http://www.youtube.com/watch?v=OrUp-ZIUAwo[/url] Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 16 januari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 16 januari 2011 Prachtige demo Ricky. \nWat ze helaas niet laten zien is het loshalen van de kwetsbare platte kabel van het moederbord. \nDie zitten van in een klein plat contactje vast, waarvan je aan beide buitenzijden een piepklein plastic palletje moet open schuiven. Ik zie hem dat wel doen met een schroevendraaier, (achter z\'n handen) maar als dat palletje afbreekt, als je de kabel los trekt, kan je het moederbord wegmikken.\nDoe het dus met beleid en kijk goed.\n\nNiek Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen