Ga naar inhoud

Geen Geluid

Aanbevolen berichten

wat zijn je systeems specs. Welke speakers heb je aan je systeem hangen. Heb je een subwoover er tussen zitten. Hoeveel speakers heb je. Zijn er bij het opstarten speakers die het wel doen als je een meer . 1(punt 1) systeem hebt. Welke geluidskaart heeft je systeem. Heb je hier een update voor gezocht?\n\nMet de antwoorden hier op kunnen we eventueel iets meer van dienst zijn dan alleen maar als ik opstart heb ik soms geluid en soms niet.
Link naar reactie
[QUOTE=erikdenhouter;556680]Heb je een idee wanneer het uitvalt, of is het plots weg ?\r\n\r\nValt het in alle programma\'s uit, en ook de systeemgeluiden ? Die kan je via je configuratiescherm testen.\r\n\r\nEn kijk in apparaatbeheer of er op zo\'n moment meldingen staan.[/QUOTE]\r\n\r\nIK heb via cimbofix,hijackthis +ccleaner met de hulp van een van de leden sommige besmettingen en registratie fouten recht gezet, sindsdien heb ik deze probleem.\r\nIk zal het anders proberen uitleggen.\r\n\r\nTeneerste dat heeft niets met mijn geluidskaart of speakers te maken omdat soms doet het en soms niet.\r\n\r\nBij opstart van PC wanneer windows boven komt , krijg ik een paar programs + de onderstebalk(start) nie te zien.Ik moet afmelden en de passwoord van admin ingeven, dan komen de programs + onderste balk tevoorschijn.\r\nIk krijg geen geluid en ik start de pc opnieuw op dan krijg ik weer geluid uit mijn speakeres.\r\nIk denk dat het een configuratie fout is maar ik weet het niet hoe ik dit kan oplossen.\r\nOpmerking: wanneer ik geen geluid heb , kan ik in config (geluids apparaten) Niets wijzigen en testen.
Link naar reactie
Kortom een Windows installatie, die vol zit met fouten, waarvan eentje het geluid is.\nAdvies: Backup je data en doe een nieuwe installatie. \nMisschien kort door de bocht deze keer, maar dit is naar mijn idee een eindeloze weg, om te herstellen.\nZeker als je geen idee hebt welke besmettingen en registratie \"fouten\" exact zijn rechtgezet de vorige keer.\n\nNiek
Link naar reactie
[QUOTE=Niekie30;557500]Kortom een Windows installatie, die vol zit met fouten, waarvan eentje het geluid is.\r\nAdvies: Backup je data en doe een nieuwe installatie. \r\nMisschien kort door de bocht deze keer, maar dit is naar mijn idee een eindeloze weg, om te herstellen.\r\nZeker als je geen idee hebt welke besmettingen en registratie \"fouten\" exact zijn rechtgezet de vorige keer.\r\n\r\nNiek[/QUOTE]\r\n\r\nMijn ID Niek!!!\r\n\r\nEen PC die propvol met fouten zit, gewoon een verse installatie op los laten :D
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Populaire leden

Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

• Leden

Geen leden om te tonen

• Nieuwe aanmaken...