Anoniem2 Geplaatst: 15 januari 2011 Delen Geplaatst: 15 januari 2011 Hallo,\r\n\r\nLaatst was ons digitenne kastje kapot gegaan(na 5 jaar) Dus een nieuwe nodig, nu konden we dus goedkoop Interactieve TV krijgen. Maar nu hebben we daar ook een nieuwe experia doos bij gehad. Ik had eerst een SX551 (van siemens) en nu hebben we een Thomson TG787U gehad(omdat we met die SX551 geen IAtv kunnen hebben). Dit nieuwe abonement gaat 24Januari in. Er zit een papier bij dat zegt: \r\n\r\nWanneer je jouw installatie eerder uitvoert dan de dag dat je nieuwe KPN abonnement geactiveerd wordt, zul je voor jouw KPN Exp box een resetprocedure moeten uitvoeren. \r\n\r\nBetekend dit dat hij het wel doet voor dat het ingaat maar dat IATV het dan niet doet? Of kan ik gewoon die nieuwe \"router\" installeren en gebruiken en dat ik hem dan op die 24e moet resetten?\r\n\r\nhoop dat het duidelijk is.\r\n\r\nMvg Dennis Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 15 januari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 15 januari 2011 Dus hij doet het gewoon?\nmaar dan moet ik wel resetten? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 16 januari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 16 januari 2011 Ik denk dat het routerdeel gewoon werkt, alleen na die datum zal je alle instellingen weer kwijt raken door de noodzakelijke reset.\r\nZo lees ik het. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen