Anoniem2 Geplaatst: 15 januari 2011 Delen Geplaatst: 15 januari 2011 Hallo allemaal,\r\n\r\nik ben van plan een database (mysql) te draaien. Nu wil ik dat deze altijd te benaderen is door anderen en dat mijn computer niet altijd aan hoeft te staan om deze database online te houden. Ik wil daarom op een (voor nu) gratis host de database online zetten. Alleen weet ik niet waar ik naar moet kijken in verband met de snelheid. Weten jullie misschien een snelle host? Reclame enz. maakt me niks uit, het gaat mij alleen om de snelheid. Ik denk dat ik voor de database ongeveer 25-50 mb nodig heb. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 16 januari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 16 januari 2011 Die databases bestaan volgens mij niet veel gratis hosts toegang tot de database via een extrene IP Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 16 januari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 16 januari 2011 [QUOTE=Eris;556843]Die databases bestaan volgens mij niet veel gratis hosts toegang tot de database via een extrene IP[/QUOTE]\r\n\r\nBen ik nu te oud en is dit de nieuwe taal af snappen meerdere mensen dit niet? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 17 januari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 17 januari 2011 Ik begrijp het wel, maar ik begrijp alleen niet dat iemand met een HBO opleiding (als die website in de signoff van hem/haar is) een dergelijk foute zin kan maken voorzien van eens stevige typefout.\r\nEn dat slechts op 1 regeltje. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 17 januari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 17 januari 2011 [quote=Niels68;556848]Ben ik nu te oud en is dit de nieuwe taal af snappen meerdere mensen dit niet?[/quote]\nDat hoop ik niet want in dat geval ben ik ook te oud voor een \'nieuwe taal\'..... Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 17 januari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 17 januari 2011 [quote=BlackTiger;556882]Ik begrijp het wel, maar ik begrijp alleen niet dat iemand met een HBO opleiding (als die website in de signoff van hem/haar is) een dergelijk foute zin kan maken voorzien van eens stevige typefout.\nEn dat slechts op 1 regeltje.[/quote]\nEén klein typefoutje in tweeëneenhalve regel kan daarentegen best hoor.. ;) Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 17 januari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 17 januari 2011 [quote=dutch-online;556949]Voor een website kun je beter geen fouten maken , :rolleyes:;):D[/quote]\nMee eens, maar Black Tiger reageerde op een forum en was dus niet bezig met een websitetekst... :-P Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen