Ga naar inhoud

Game Probleem met Windows7

Aanbevolen berichten

Goedenavond!\r\n\r\nIk heb een laptop (Toshiba L500D-11J) gekocht met Vista als besturingssysteem.\r\n\r\nIk kocht en downloaden wat spelletjes, zoals: Fifa10, Call of Duty Mw2, GTA4.\r\nAllemaal geen problemen met spelen.\r\n\r\nMaar ik werd mn Vista zat, en stapte over op Windows7 64bit.\r\n\r\nIk instaleer de spellen opnieuw, en allemaal haperen ze nu,\r\nIk heb de Drivers nagelopen. allemaal up to date. HDMI output werkt ook prima op Full HD TV dus je zou zeggen aan mn videokaart ligt het niet.\r\n\r\nIk heb toen de 32 bit geinstaleerd, precies het zelfde probleem. Compatbiliteitmodus werkt ook niet als ik hem op vista of XP zet.\r\n\r\nEigenlijk ben ik dus een beetje einde raad,\r\nKunnen jullie mij helpen?\r\n\r\nMvg Erick
Link naar reactie
Ik denk deze laptop in principe niet geschikt is om mee te gamen met een ATI Mobility Radeon™ HD 4570. (zoals elke laptop). \nMaar Windows 7 lijkt mij niet veel zwaarder dan Vista, dus vraag ik mij af: Heb je alle drivers wel opgehaald bij Toshiba voor jou type laptop. Ook een bios update staat er bij uit april 2010.\nZe hebben ze voor dat ding voor XP, Vista en Windows 7.\nJa en mocht het dan nog niet lukken dan zal je toch Vista weer kunnen proberen, of zelfs XP. \n\nNiek
Link naar reactie
[QUOTE=Niekie30;556494]Ik denk deze laptop in principe niet geschikt is om mee te gamen met een ATI Mobility Radeon™ HD 4570. (zoals elke laptop). \r\nMaar Windows 7 lijkt mij niet veel zwaarder dan Vista, dus vraag ik mij af: Heb je alle drivers wel opgehaald bij Toshiba voor jou type laptop. Ook een bios update staat er bij uit april 2010.\r\nZe hebben ze voor dat ding voor XP, Vista en Windows 7.\r\nJa en mocht het dan nog niet lukken dan zal je toch Vista weer kunnen proberen, of zelfs XP. \r\n\r\nNiek[/QUOTE]\r\n\r\nNee dat begrijp ik, dat een laptop niet echt om te gamen is.\r\nMaar toch is het dan evengoed vreemd dat de spellen op vista wel goed draaien en op Windows7 niet.\r\n\r\nIk ga dan maar even alle drivers downloaden van Toshiba!\r\n\r\nbvd
Link naar reactie
[QUOTE=Macfan;556781]Het is algemeen bekend over bv. GTA IV, dat er vreemde haperingen voorkomen met spelen. Soms loopt het spel gewoon vast. \r\n\r\nSowieso blijf ik er bij dat XP gewoon beter bestemd is om mee te gamen. Als je geen XP binnen handbereik hebt, installeer dan gewoon Windows Vista. Aan de drivers ligt het niet, geavanceerde spellen startten niet eens zonder drivers voor de videokaart.[/QUOTE]\r\n\r\ninderdaad, gta4 ondervind wat probleempjes een haperingen, \r\n\r\nik heb een hd5870,\r\ni5 750,\r\n4gb ram \r\nen zodra ik gta IV opstart, bij het begin als ik een huis uit kom lopen, heb ik super zware lag en erge haperingen.. na 1 minuutje is dat weg.. en heb heel af en toe dat ie na 1 uur spelen ofzo vast hangt.. zonder dat er ook maar iets over verhit is :S gta IV staat ook bekend heel veel problemen te hebben.. kan je ook op internet lezen..\r\n\r\nMvg. \r\n\r\np.s ik draai op windows 7.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...