Anoniem2 Geplaatst: 14 januari 2011 Delen Geplaatst: 14 januari 2011 Goedendag,\r\n\r\nIk heb een externe hardeschijf van 1TB en nu heb ik wel machtiging om om te lezen maar niet om te schrijven en te verwijderen.\r\n\r\nSinds een paar dagen heb ik een nieuwe pc op die oude werkte hij perfect maar nu niet meer op de nieuwe en ik ben administrator maar kan niks wijzigen in de instellingen van machtigingen \r\n\r\nKan iemand mij uit dit probleem helpen zonder dat ik de schijf moet formateren???\r\n\r\nGroet,\r\n\r\nPater Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 14 januari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 14 januari 2011 1 Klik in deze computer met de rechtermuisknop op de schijf die je wil beveiligen en kies eigenschappen\r\n2 Kies het tabblad beveiliging\r\n3 Klik op geavanceerd\r\n4 Klik op het tabblad eigenaar\r\n5 Kies op bewerken, selecteer jouw naam en klik ok\r\n6 Terug bij het tabblad beveiliging, klik wijzigen en wis alle gebruikers behalve geverifieerde gebruikers / authenticated users.\r\nKlik dan op toevoegen, typ de naam in die je gebruikt om aan te melden, druk eventueel op naam controleren en voeg toe.\r\n7 Selecteer dan jouw naam en vink alles aan\r\n8 Selecteer geverifieerde gebruikers of authenticated users (te zien of je windows install engels of nederlands is) en stel het\r\nvolgende in:\r\n\r\nlezen en uitvoeren: toestaan\r\nmapinhoud weergeven: toestaan\r\nlezen: toestaan\r\nschrijven: toestaan Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 14 januari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 14 januari 2011 Zorg wel dat je met het Administrator account bent ingelogd. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 15 januari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 15 januari 2011 [QUOTE=AntiFrys;556465]Zorg wel dat je met het Administrator account bent ingelogd.[/QUOTE]\r\n\r\nuiteraard dat is een vereiste Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 15 januari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 15 januari 2011 goedendag,\r\n\r\nkrijg de melding:\r\n\r\nKan geen nieuwe eigenaar voor G: instellen\r\n\r\nHet medium is tegen schrijven beveiligd.\r\n\r\nGroet pater Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 16 januari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 16 januari 2011 de harde schijf is weer toegankelijk super bedankt voor de service Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 18 januari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 18 januari 2011 na de pc opnieuw te hebben opgestart en externe hardeschijf ook blijkt het toch niet in het geheugen zijn blijven steken en krijg ik weer deze melding:\r\n\r\nKan geen nieuwe eigenaar voor G: instellen\r\n\r\nHet medium is tegen schrijven beveiligd.\r\n\r\ngroet\r\n\r\nPater Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 18 januari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 18 januari 2011 Probeer eens wat er gebeurd als je de schijfletter van de harde schijf verandert en wat hoger in het alfabeth zet?\nEn dan nogmaals de eigenschappen instellen.\n\nNiek Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen