Ga naar inhoud

machtiging probleem externe hardeschij

Aanbevolen berichten

Goedendag,\r\n\r\nIk heb een externe hardeschijf van 1TB en nu heb ik wel machtiging om om te lezen maar niet om te schrijven en te verwijderen.\r\n\r\nSinds een paar dagen heb ik een nieuwe pc op die oude werkte hij perfect maar nu niet meer op de nieuwe en ik ben administrator maar kan niks wijzigen in de instellingen van machtigingen \r\n\r\nKan iemand mij uit dit probleem helpen zonder dat ik de schijf moet formateren???\r\n\r\nGroet,\r\n\r\nPater
Link naar reactie
1 Klik in deze computer met de rechtermuisknop op de schijf die je wil beveiligen en kies eigenschappen\r\n2 Kies het tabblad beveiliging\r\n3 Klik op geavanceerd\r\n4 Klik op het tabblad eigenaar\r\n5 Kies op bewerken, selecteer jouw naam en klik ok\r\n6 Terug bij het tabblad beveiliging, klik wijzigen en wis alle gebruikers behalve geverifieerde gebruikers / authenticated users.\r\nKlik dan op toevoegen, typ de naam in die je gebruikt om aan te melden, druk eventueel op naam controleren en voeg toe.\r\n7 Selecteer dan jouw naam en vink alles aan\r\n8 Selecteer geverifieerde gebruikers of authenticated users (te zien of je windows install engels of nederlands is) en stel het\r\nvolgende in:\r\n\r\nlezen en uitvoeren: toestaan\r\nmapinhoud weergeven: toestaan\r\nlezen: toestaan\r\nschrijven: toestaan
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...