Anoniem2 Geplaatst: 13 januari 2011 Delen Geplaatst: 13 januari 2011 Beste leden,\r\n\r\nIk heb sinds een jaartje een hele fijne \r\n\r\nAcer Aspire X1700.\r\nIntel Core Quad 2, CPU Q8200 @ 2.33 Ghz met een Ati Radeon HD4300/4500 512Mb videokaart (niet onboord maar los) \r\nPci 2.0 express en 2x16\r\nRam is 4,00 GB 2x DDR2\r\n\r\nDraaiende op Vista Home edition 32bit\r\n\r\nDeze video kaart wil graag vervangen.\r\nMaar weet niet welke videokaart ik moeten keizen.\r\n- XFX Videokaart Radeon HD5750,1GB \r\n- Sweex Videokaart Radeon HD5750, 1GB\r\n\r\nEn daar bij heb ik een ander voeding nodig, huidige is 240 W.\r\nSurgestie\'s zijn welkom!\r\n\r\nDe videokaart is voornamelijk bedoeld om de nieuwste games te kunnen spelen zowel online als offline.\r\n\r\nMvg,\r\n\r\nmark Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 13 januari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 13 januari 2011 Waarom niet? Zijn inpreciepe de zelfde videokaarten toch? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 13 januari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 13 januari 2011 Oke maar goed dat ik hier dan nog even vraag want had bijna die van sweex gekocht! Die is gemiddeld zelfs nog iets duurder.\r\nMaar is deze videokaart voldoende om te gamen? en welke voeding raad je mij aan? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 13 januari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 13 januari 2011 [QUOTE=dutch-online;556290]Zou geen sweex kopen.\r\n\r\nKleine Computer kast\r\n\r\nDus eerst kijken wat er in past qua formaat.\r\n\r\n\r\nWarmte Ontwikkeling kan ook nog een nadeel zijn.\r\n\r\n\r\nDeze Behuizingen zijn niet echt op Gamen gebouwd.[/QUOTE]\r\n\r\nMet een goede actieve Fan is dat toch geen probleem? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 13 januari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 13 januari 2011 Volgens mij??,is hier goed mee te gamen.\r\nGraka ; XFX Videokaart Radeon HD5750,1GB ,lijktmij ook in orde,ik doe met minder. ;)\r\nVoeding,ik persoonlijk ben echt helemaal weg van Zalman,goede bekabeling,stil,en krachtig,en betaalbaar.\r\n\r\nZorg,zoals eerder gezegd,voor een goede airflow in je kast,reden?,kleine kast. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 13 januari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 13 januari 2011 Sweex produceert geen videokaarten, dus wat bedoel je met die sweex videokaart?\r\n\r\nWat wil je precies gaan doen met die nieuwe videokaart? En wat is je budget? (voeding+videokaart)\r\nAls je dat zegt dan kunnen we je adviseren wat het beste is. Dat hoeft namelijk niet een 5750 te zijn.\r\n\r\nEN AL HELEMAAL GEEN SWEEX. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 13 januari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 13 januari 2011 [QUOTE=Arrim;556330]Sweex produceert geen videokaarten, dus wat bedoel je met die sweex videokaart?[/QUOTE]\r\n\r\n\r\nik heb wel degelijk een sweex videokaart gezien die zijn ook zeker wel te koop kijk maar op sweex site [url]http://www.sweex.com/nl/assortiment/sound-vision/graphics-cards[/url] zelf of bij mediamarkt. Ze hebben er genoeg in omloop en ook dit model wat ik genoemt had.\r\n\r\n[QUOTE=Arrim;556330]\r\nWat wil je precies gaan doen met die nieuwe videokaart? En wat is je budget? (voeding+videokaart)\r\nAls je dat zegt dan kunnen we je adviseren wat het beste is. Dat hoeft namelijk niet een 5750 te zijn.[/QUOTE]\r\n\r\n\r\nGamen! mijn huidige Vkaart kan dat niet aan en dan bijv. Red faction: Geurilla deze draaid\r\nalleen maar onder 800x600 resolutie. Ik heb een beeldscherm van 1920x1080 full HD led. 22,5 Inc.\r\nDus zit op een piep klein beeldschermpje te spelen, dit hoort niet. ( andere reso. dan doet het spel het niet)\r\n\r\nBudget voor V-kaart is 100 tot 120 euro max is echt 150. Voeding als het nodig is max 80 Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 13 januari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 13 januari 2011 [QUOTE=Arnoud111;556301]Zorg,zoals eerder gezegd,voor een goede airflow in je kast,reden?,kleine kast.[/QUOTE]\r\n\r\nDat zit wel goed, de kast staat vrij en zitten aan bijde kanten genoeg gaatje/luchtwegen om de warmte kwijt te kunnen. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 14 januari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 14 januari 2011 Kan ik dat aanpassen dan? En denk je dat het problemen zou geven? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 14 januari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 14 januari 2011 Wat raad je me dan aan om toch de wat nieuwere games te kunnen spelen zonder dat ik een nieuwe computer moet kopen. Want lijkt mij dat er toch wel iets is! Het zij een nieuwe v-kaart die beter is dan Wat ik nu heb maar op huidige voeding zou kunnen. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 14 januari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 14 januari 2011 weet je zeker dat die voeding maar 240 watt is? is wel erg weinig hoor, en zeker voor die nieuwe kaarten.\nsweex produceert geen onderdelen maar koopt ze op en geeft ze hun eigen firmware.\nen tussen xfx en sweex zit een groot verschil in kwaliteit. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 15 januari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 15 januari 2011 ja staat op mijn voeding! en max 12 amp uit of zo iets en in 12v en een heleboel chinese tekens :S snap er niet heel veel van. het is een liteon voeding.\r\n\r\nInput 220-240 V\r\nOutput 14 Amp\r\n\r\nDo not exceed 220 W Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 15 januari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 15 januari 2011 Dit is idd een 220Watt voeding.\r\n[url]http://reviews.cnet.com/desktops/acer-aspire-x1700-u3700a/4505-3118_7-33508017.html[/url]\r\nEr vanuitgaande,dat dit je PC is.\r\nMocht je besluiten een andere voeding te kopen,\r\nlet dan wel op de afmetingen,zodat de nieuwe wel in de kast past. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 15 januari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 15 januari 2011 ja idd dat is mijn comp. ja ben er inmiddels achter dat de v-kaart die ik wil niet gaat passen!\r\n\r\nHet overzetten naar een ander behuizing is dat mogelijk? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 17 januari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 17 januari 2011 Dat denk ik haast wel,zul je alleen even op moeten letten,dat de kast,ook geschikt is voor µ-ATX borden.\r\n\r\nMss heeft iemand anders hier ervaring mee,want 100% zeker weet ik het niet. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 18 januari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 18 januari 2011 ja oke, word voor mij ook de eerste keer dan als ik de boel over a zetten. Dus als iemand hier ervaring mee heeft zou ik graag wat expertise hier over willen hebben. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 18 januari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 18 januari 2011 heb wel een tip.....\nmet een hamer past alles.\neven serieus nu\ner zijn genoeg kasten waar je wat mee kunt hoor, kijk in ieder geval naar minimaal een midi kast.\n[url]http://www.alternate.nl/html/categoryListing.html?cat1=20&cat2=91&cat3=0&bfbox=1&&tn=HARDWARE&l1=Behuizingen&l2=Midi+Tower&[/url]\nkan je gelijk zien of de kast geschikt is voor uatx.\nstaan diverse merken op.\ndoor de naam van de kast in google te typen met review erachter kan je gelijk zien of de kast aangeraden wordt en hoe de kwaliteit is.\nwees voorzichtig met overzetten van het moederbord\nstatische elektriciteit is een ware killer.\neen anti statisch polsbandje is misschien wel handig.\nverder zou ik als ik jou was ook even op die site of op bijvoorbeeld 4launch of azerty kijken naar een goede voeding en een videokaart. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen