Ga naar inhoud

keuze videokaart en voeding

Aanbevolen berichten

Beste leden,\r\n\r\nIk heb sinds een jaartje een hele fijne \r\n\r\nAcer Aspire X1700.\r\nIntel Core Quad 2, CPU Q8200 @ 2.33 Ghz met een Ati Radeon HD4300/4500 512Mb videokaart (niet onboord maar los) \r\nPci 2.0 express en 2x16\r\nRam is 4,00 GB 2x DDR2\r\n\r\nDraaiende op Vista Home edition 32bit\r\n\r\nDeze video kaart wil graag vervangen.\r\nMaar weet niet welke videokaart ik moeten keizen.\r\n- XFX Videokaart Radeon HD5750,1GB \r\n- Sweex Videokaart Radeon HD5750, 1GB\r\n\r\nEn daar bij heb ik een ander voeding nodig, huidige is 240 W.\r\nSurgestie\'s zijn welkom!\r\n\r\nDe videokaart is voornamelijk bedoeld om de nieuwste games te kunnen spelen zowel online als offline.\r\n\r\nMvg,\r\n\r\nmark
Link naar reactie
Sweex produceert geen videokaarten, dus wat bedoel je met die sweex videokaart?\r\n\r\nWat wil je precies gaan doen met die nieuwe videokaart? En wat is je budget? (voeding+videokaart)\r\nAls je dat zegt dan kunnen we je adviseren wat het beste is. Dat hoeft namelijk niet een 5750 te zijn.\r\n\r\nEN AL HELEMAAL GEEN SWEEX.
Link naar reactie
[QUOTE=Arrim;556330]Sweex produceert geen videokaarten, dus wat bedoel je met die sweex videokaart?[/QUOTE]\r\n\r\n\r\nik heb wel degelijk een sweex videokaart gezien die zijn ook zeker wel te koop kijk maar op sweex site [url]http://www.sweex.com/nl/assortiment/sound-vision/graphics-cards[/url] zelf of bij mediamarkt. Ze hebben er genoeg in omloop en ook dit model wat ik genoemt had.\r\n\r\n[QUOTE=Arrim;556330]\r\nWat wil je precies gaan doen met die nieuwe videokaart? En wat is je budget? (voeding+videokaart)\r\nAls je dat zegt dan kunnen we je adviseren wat het beste is. Dat hoeft namelijk niet een 5750 te zijn.[/QUOTE]\r\n\r\n\r\nGamen! mijn huidige Vkaart kan dat niet aan en dan bijv. Red faction: Geurilla deze draaid\r\nalleen maar onder 800x600 resolutie. Ik heb een beeldscherm van 1920x1080 full HD led. 22,5 Inc.\r\nDus zit op een piep klein beeldschermpje te spelen, dit hoort niet. ( andere reso. dan doet het spel het niet)\r\n\r\nBudget voor V-kaart is 100 tot 120 euro max is echt 150. Voeding als het nodig is max 80
Link naar reactie
heb wel een tip.....\nmet een hamer past alles.\neven serieus nu\ner zijn genoeg kasten waar je wat mee kunt hoor, kijk in ieder geval naar minimaal een midi kast.\n[url]http://www.alternate.nl/html/categoryListing.html?cat1=20&cat2=91&cat3=0&bfbox=1&&tn=HARDWARE&l1=Behuizingen&l2=Midi+Tower&[/url]\nkan je gelijk zien of de kast geschikt is voor uatx.\nstaan diverse merken op.\ndoor de naam van de kast in google te typen met review erachter kan je gelijk zien of de kast aangeraden wordt en hoe de kwaliteit is.\nwees voorzichtig met overzetten van het moederbord\nstatische elektriciteit is een ware killer.\neen anti statisch polsbandje is misschien wel handig.\nverder zou ik als ik jou was ook even op die site of op bijvoorbeeld 4launch of azerty kijken naar een goede voeding en een videokaart.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Populaire leden

Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

• Leden

Geen leden om te tonen

• Nieuwe aanmaken...