Anoniem2 Geplaatst: 13 januari 2011 Delen Geplaatst: 13 januari 2011 hallo allemaal \r\n\r\ngisteren zijn opeens mijn pictogrammen en taalbalk weg.\r\nik heb mijn laptop al laten scannen op virussen en spywere .\r\nik wou systeem herstel gebruiken alleen ik kan mar naar een datum herstellen en dat is naar vandaag. zou iemand me kunnen helpen Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 23 januari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 23 januari 2011 bedankt voor uw reactie\r\nmaar het probleem is opgelost Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 23 januari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 23 januari 2011 hallo allemaal,\r\n\r\nik heb een msi megabook s260 met windows xp pro\r\nmijn beeld is heel donker als ik mijn beeld naar boven doe zie ik niks tenzei er veel licht opschijnt\r\n\r\nals ik het beeld naar beneden zet geeft wel liicht en als iik naar boven doe geen licht :mad:\r\nweet iemand wat het probleem kan zijn\r\nalvst bedankt Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 23 januari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 23 januari 2011 Sorry, another misser.... Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen