Ga naar inhoud

Windows live mail, submap verzonden mails

Anoniem2

Aanbevolen berichten

Ik heb mijn map \"postvak in\" en \"verzonden items\" verdeeld in een aantal submappen, bv \"privé\", club1, club2 etc.. Als ik een mail verzend, vind ik in de map \"verzonden items\", de naam van de geadresseerde van de mail.\r\nAls ik deze mail verplaats naar één van de submappen, bv club1\" staat hij onder mijn naam, dus de naam van de verzender. Dus normaal staan alle mails in de map club1 vermeld onder mijn naam. Uitzondering zijn de mails die ik heb beantwoord. \r\nHoe krijg ik ingesteld dat alle mails in de submap club1 de naam van de geaddresseerde krijgen?
Link naar reactie
Je bedoelt neem ik aan, dat je IN je [B]Postvak In [/B]map, een aantal submappen hebt gemaakt. Tenminste zo heb ik dat ook gedaan.\r\nJe kan de map Postvak In nl. niet \"verdelen\".\r\n\r\nIk ken je probleem. Het bestond bij mij ook tot ik er nu even serieus naar kijk: Klik op de grijze blokjes boven je kolommen en vink daar \"Aan\" even aan. Sleep deze kolom op de plaats waar je hem wilt hebben en je hebt je geadresseerden er weer staan. \r\n\r\nNiek
Link naar reactie
Ik heb de schermindeling bij \"beeld\"\" en dan \"Leesvenster\" zo gekozen dat ik mijn berichttekst op de onderste helft van het beeld heb staan en de lijst met berichten bovenaan. \r\nJe hebt dan verticale kolommen met tekst als \"Aan, Afzender, Onderwerp en datum\" bovenaan.\r\nJe klikt dan met rechts op bijvoorbeeld \"Aan\" en kiest \"kolommen\" Dan krijg je een schermpje waarin je vinkjes kan zetten.\r\n\r\nNiek
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...