Anoniem2 Geplaatst: 11 januari 2011 Delen Geplaatst: 11 januari 2011 Hallo iedereen!\r\n\r\n\r\nIk heb een vraagje over een Sony Vaio! Wij hebben dat ding jaren geleden gekocht en nu wordt hij heel traag. Toen wij deze laptop kochten moest je hem aansluiten en dan stond alles erop, om dit te behouden moest je ook twee recovery cd\'s maken. Dat heb ik gedaan maar na een verhuizing van mij pc kamer naar een andere kamer, die nu dus weer pc kamer heet, Kan ik de twee cd\'s niet meer vinden. Ik heb nu geprobeerd om Windows Xp op de laptop te zetten en die werkt. Alleen mis ik nu de drivers voor de ethernetkaart die standaard is ingebouwd. Weet iemand waar ik deze kan krijgen of heeft iemand nog de origenele twee cd\'s die erbij horen? Of heet iemand de drivers voor deze laptop? Ik wil deze laptop voor mijn dochter klaarmaken en dan kan ze internetten op de spelletjes sites die er zijn. \r\n\r\nHet is dus een Sony Vaio PCG-7D1M \r\n\r\nGroetjes, Hans Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 12 januari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 12 januari 2011 Ik heb even gezocht op jou type Vaio PCG-7D1M, blijkt dat er op diverse forums gesproken word dat dit type een gehele ander nummer heeft wat aangaat voor de drivers of de updates hier van. \n\nIk heb op de Sony site gekeken naar het type nummer VGN-FS315E, dit blijkt dus ook jouw type te zijn. \n\nHier onder staat de link naar de diverse drivers voor dat type, hier kunt je dan de netwerk kaart driver terug vinden en deze installeren. \n\n[url]http://support.vaio.sony.eu/computing/vaio/downloads/updates/index.aspx?old=y&l=nl_NL&m=VGN-FS315E[/url] Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 12 januari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 12 januari 2011 Dank je wel ik zal kijken of het werkt!!\r\n\r\n[QUOTE=Gekwordikervan;556052]Ik heb even gezocht op jou type Vaio PCG-7D1M, blijkt dat er op diverse forums gesproken word dat dit type een gehele ander nummer heeft wat aangaat voor de drivers of de updates hier van. \r\n\r\nIk heb op de Sony site gekeken naar het type nummer VGN-FS315E, dit blijkt dus ook jouw type te zijn. \r\n\r\nHier onder staat de link naar de diverse drivers voor dat type, hier kunt je dan de netwerk kaart driver terug vinden en deze installeren. \r\n\r\n[url]http://support.vaio.sony.eu/computing/vaio/downloads/updates/index.aspx?old=y&l=nl_NL&m=VGN-FS315E[/url][/QUOTE] Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen