Beste,\r\n\r\nEen paar dagen terug kreeg ik de volgende melding:\r\n[IMG]http://img88.imageshack.us/img88/3025/virusnk.jpg[/IMG]\r\n\r\nDeze krijg ik nu op random tijden en heb die website nooit bezocht (PCDOCPRO.COM)\r\nTevens heb ik dezelfde melding gehad met een ander \'IP Adres\' namelijk 127.0.0.1:63853 (laatste 5 cijfers zijn anders maar iig zo iets) deze heb ik 1x voorbij zien komen.\r\n\r\nTevens heb ik hier last van:\r\n[IMG]http://img266.imageshack.us/img266/2603/virus2x.jpg[/IMG]\r\n\r\nof het er wat mee te maken heeft weet ik niet, maar had er eerder geen last van, het is bij alle menu\'s van alle programma\'s etc...\r\nAls ik dus over het menu heen ga met mijn muis verschijnen de menu items weer maar als het menu weer weg is en ik haal hem weer erbij is alles weer \'blank\'\r\n\r\n\r\nAls ik een melding krijg zoals in de 1e afbeelding doe ik altijd direct een standaard scan, deze vond niks, ongeveer 20 minuten geleden heb ik voor de zekerheid weer een scan gedaan, deze vond nu wel iets namelijk:\r\nWIN32/Kryptik.JOB trojaans paard\r\nOp dit moment (scan loopt nog) 6 meldingen:\r\n\r\n[COLOR=\"red\"]C:\\Documents and Settings\\Maikel\\Application Data\\dwm.exe - een variant van Win32/Kryptik.JOB trojaans paard - opgeschoond door te verwijderen (na de volgende herstart) - in quarantaine geplaatst[/COLOR]\r\n[COLOR=\"blue\"]C:\\Documents and Settings\\Maikel\\Application Data\\Microsoft\\conhost.exe - een variant van Win32/Kryptik.JOB trojaans paard - opgeschoond door te verwijderen (na de volgende herstart) - in quarantaine geplaatst[/COLOR]\r\n[COLOR=\"red\"]C:\\Documents and Settings\\Maikel\\Local Settings\\Temp\\csrss.exe - een variant van Win32/Kryptik.JOB trojaans paard - opgeschoond door te verwijderen (na de volgende herstart) - in quarantaine geplaatst[/COLOR]\r\n[COLOR=\"blue\"]C:\\Documents and Settings\\Maikel\\Local Settings\\Temp\\ms0cfg32.exe - een variant van Win32/Kryptik.JOB trojaans paard - opgeschoond door te verwijderen - in quarantaine geplaatst[/COLOR]\r\n[COLOR=\"red\"]C:\\Documents and Settings\\Maikel\\Local Settings\\Temporary Internet Files\\Content.IE5\\XNT62IRX\\H4Qfxzko[1].exe - een variant van Win32/Kryptik.JOB trojaans paard - opgeschoond door te verwijderen - in quarantaine geplaatst[/COLOR]\r\n[COLOR=\"blue\"]C:\\Documents and Settings\\Maikel\\Local Settings\\Temporary Internet Files\\Content.IE5\\XNT62IRX\\_N8ukrB1[1].exe - een variant van Win32/Kryptik.JOB trojaans paard - opgeschoond door te verwijderen - in quarantaine geplaatst[/COLOR]\r\n\r\nBlauw/Rood is puur aanduiding, in de scan zijn ze allemaal rood.\r\n\r\nTevens kreeg ik tijdens het scannen deze popup:\r\n\r\n[IMG]http://img692.imageshack.us/img692/1664/virus4.jpg[/IMG]\r\n\r\n\r\n\r\nwie kan me helpen/vertellen wat er gaande is en wat ik eventueel moet doen om weer virus/melding vrij te zijn :(\r\n\r\nMvg,\r\nMaikel\r\n\r\np.s. Ook heb ik het idee dat internet (en vooral google) een stuk langzamer is dan normaal.
Vraag
Anoniem2
Link naar reactie
21 antwoorden op deze vraag
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen