Ga naar inhoud

domain controller rechten toelenen aan client

Anoniem2

Aanbevolen berichten

hallo beste forum gaste\r\n\r\nik he op school een project mar ik kom er maar niet aan uit ik moet met een domain controller een file print server en een client. Maar ik ben nu bezig om de accounts (clients) in te stellen deze moeten aan de volgende eisen voldoen. Het moet om de 90 dagen worden vervangen ze moeten een nieuw wachtwoord instellen als ze inloggen met een standaard wachtwoord in dit geval welkom ik heb nu alles zover. Maar als ik dan inlog lukt het maar dan krijg ik u moet u wachtwoord opnieuwinstellen dit is dus goed maar dan typ ik een gewenst wachtwoord in en krijg ik deze melding u heeft niet genoeg rechten om het wachtwoord te vervangen.\r\nheeft iemand voor mij een antwoord hierop?\r\n\r\nde volgende dingen die worden gebruikt\r\n\r\n1.windows server 2003 voor de file/print server\r\n2.windows server 2003 voor de domain controller\r\n3.windows xp pro/home voor de client
Link naar reactie
  • 4 weken later...
Je hebt de variablen op user acoount niet goed staan, staat waarschijnlijk een vinkje bij: user cannot change password. Deze moet uit. \n\nOm de 90 dagen te realiseren kun je het makkelijkst de default-domain-policy aanpassen door in AD user er computers de eigenschappen van domein openen. Kun je trouwens prima bij ms op de site vinden trouwens.\n\nsuc6\nMichael
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Populaire leden

Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

• Leden

Geen leden om te tonen

• Nieuwe aanmaken...