Ga naar inhoud

Email in w7

Anoniem2

Aanbevolen berichten

Ik heb w7 geinstaleerd en dus ook WINDOWSLIVE 2011.\r\nVolgens mij heb ik alles goed ingevuld bij de account maar toch als ik WLM opstart en een mail naar me zelf wil verzenden dan verschijnt het venster dat er een verkeerde paswoord is ingevuld. Vreemd maar opnieuw wachtwoord ingevuld komt deze zelfde foutmelding.\r\n\r\nVoeg ik een volgende account in, Gmail, dan is het direct goed.\r\nWat is er mis? :(
Link naar reactie
Bij Caiway bijvoorbeeld kunnen de login en wachtwoord van \"email\" en \"mijn gegevens\" mijlen van elkaar verschillen, omdat beiden niets met elkaar te maken hebben.\nMet de ene beheer je je persoonlijke gegevens en kan je je nota\'s bekijken.\nMet de ander kan je email ophalen.\nZoek de brief met je[B] account gegevens[/B] van je provider en vul daar de gegevens van in bij je email.\n\nNiek
Link naar reactie
Mijn provider is KPN.\r\nHet oude adres is Hetnet.nl het nieuwe adres is kpnmail.nl\r\nDe instellingen staan allemaal zoals in mijn brief staat maar ik kreeg weer, bij het openen van Windowsmail, kreeg ik weer dat venstertje.\r\nNu heb ik mijn volledige gebrijkersnaam ingevuld met @kpnmail en op OK gedruket en zie daar mijn mailbox stroomt vol met mijn testberichtjes.\r\n\r\nMijn dochter heeft Ziggo en die heeft ook in Windowsmail het zelfde probleem.\r\nAlles volgens de regels van Ziggo ingevoerd maar helaas geen resultaat.\r\nNu even de firewall uitgezet om te zien dat dat de boosdoener is. Firewall van MacAvee compleet.\r\n\r\nBedankt voor de snelle reakties.
Link naar reactie
Ja, ennn?\nHet gaat er juist om als je het af en toe doet, dus weinig, dan geeft het vaak problemen, omdat je het niet meer precies weet.\nIk doe het heeeeel weinig, omdat ze in een backup zitten.\nMaar nu met nieuwe computer moet alles weer nieuw, en ja, dan\nkan het problemen geven.\néén teken fout, geen mail. Maar dat is bekend.\nIk heb er tenminste baat bij, bij mijn plaatjes.
Link naar reactie
[quote=dutch-online;556887]Mail gegevens van de provider gebruiken ;):D wat kan er dan nog mis gaan .\n\nJa als je een wachtwoord niet kan onthouden ?? heb je een probleem.:mrgreen:[/quote]\nde meest fouten bij mij gebeuren bij het invullen van de naam.\nIk heb het nu even over Outlook E of Windows Mail.\n\nOp de provider zelf is het uiteraard minder lastig. naam een ww en je bent er al.:D
Link naar reactie
[QUOTE=burgkop;556937]de meest fouten bij mij gebeuren bij het invullen van de naam.\r\nIk heb het nu even over Outlook E of Windows Mail.\r\n\r\nOp de provider zelf is het uiteraard minder lastig. naam een ww en je bent er al.:D[/QUOTE]\r\n\r\nHoevaak vul je een naam (account) in bij een email account dan? 1 per account toch zeker maar. De rest is ww, pop en smtp server.\r\n\r\nNiek
Link naar reactie
Bij Outlook E moet je veel meer invullen dan alleen de naam hoor.\nHet invullen op de site zelf is makkelijker. :p\nMaar bij gmail weer niet als je het naar Outlook E wilt hebben. :rolleyes:\nAch het is allemaal wat en ik heb het nog steeds aan de praat gekregen.\n\nUiteraard 1x invullen maar bij een nieuwe setup kun je het opnieuw doen. \nNou, dan weet ik echt niet meer wat waar precies moet staan, vandaar print screen.:confused:\n\nMet het modem idem.\nDat doe je normaal gesproken 1x. en kijk je verder niet meer na.\nDan weet ik echt niet meer hoe het moest, als ik er weer eens zou gaan kijken.\nOok daar allemaal screenshots van gemaakt, zodat ik bij wijze van spreken alles zou kunnen wissen.\n\nEen ander kan het misschien wel onthouden, nou, ik niet.:-(
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...