Ga naar inhoud

PC ziet routers van iedereen, behalve mijne

Anoniem2

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal.\r\nNa veel gelezen te hebben, heb ik nu een vraag en een echte uitdaging!!\r\n\r\nIk heb een MSI all in one 3D computer gekocht met Windows 7.\r\nIk heb ook een wireles Sitecom router\r\n\r\nAls ik de msi via de lan aansluit heb ik direct verbinding MAAR.......\r\nAls ik via de MSI draadloos wil internetten dan ziet hij mijn router NIET!\r\n\r\nNormaal gesproken zal er dan wel een instelling niet zijn geconfigureerd maar het gekke is dat hij wel de diverse routers van mijn buren ziet. Ook heb ik een laptop en telefoon die mijn router WEL zien. Ook de beveiliging aan of uit helpt niet want,...hie ziet hem niet.\r\n\r\nIk zou het nog kunnen begrijpen dat je op een router software of een instelling zou moeten wijzigen, maar...dat doet hij natuurlijk ook niet voor de routers van de buren en die ziet hij dus wel. Ik heb met de MSI in de huiskamer gezeten op 2 meter afstand van de router en nog ziet hij die niet terwijl hij een sterk signaal afgeeft wat ook op zolder zichtbaar is met de laptop.\r\n\r\nKORTOM: hoe kan dit. De router werkt dus gewoon draadloos op laptop en telefoon en zelfs op mijn oude XP computer.\r\n\r\nHELP!!!\r\n\r\nGroet uit Zeist
Link naar reactie
Een heel vreemd probleem. \nIk neem aan dat je de utp kabel los haalt, en opnieuw opstart voor je draadloos probeert te verbinden. Alhoewel dat gaat hier ook prima, met beide aan. \n\nKan je je router geen echte fabrieks reset geven (knopje achterzijde) en hem opnieuw configureren? \nDan kan je eerst kijken of je msi wel een onbeveiligd netwerk ziet.\n\nNiek
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...