Anoniem2 Geplaatst: 10 januari 2011 Delen Geplaatst: 10 januari 2011 Hallo,\r\n\r\nGisteren is onze pc een schone installatie ondergaan, alleen is er een probleem.\r\nAls ik probeer XP SP3 te installeren krijg ik een fout. \r\nDe computer doet alsof er geen Windows aanwezig is.\r\nWie weet er raad?\r\n\r\nGroeten,\r\n\r\nMichaël Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 10 januari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 10 januari 2011 Mogelijk moet je eerst SP1 of SP2 installeren. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 10 januari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 10 januari 2011 Het zou ook handig zijn als je even verteld wat de foutmelding is die je krijgt. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 10 januari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 10 januari 2011 Het probbleem is al opgelost. Verschillende downloads geprobeerd. Toen maar eens even gekeken op de support van Microsoft; het bleek te maken te hebben met het programma dat de beelden bij het opstarten vervaardigt, en in boot.ini het bestand /kernel= weggehaald. Toen kon ik het service pack installeren. Bedankt voor de snelle reacties. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen