Anoniem2 Geplaatst: 10 januari 2011 Delen Geplaatst: 10 januari 2011 goede dag, ik heb een laptop gekocht maar daar heb ik wat vragen over, hoe kan ik het adresboek van mijn pc naar de laptop kopieren, hoe kan ik het ABC spellingscotrole ook hier op krijgen en als laatste vraag ik heb op mijn pc een programma zitten voor vertalingen\r\ndeze zou ik graag ook op mijn laptop hebben.\r\nweet iemand hoe of wat???\r\n\r\nheelerg bedankt Rene de Pauw Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 10 januari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 10 januari 2011 Adresboek --> van je mailprogramma? Welke? Kun je vaak exporteren.\nOverige programma\'s idd downloaden en installeren of installeren vanaf (originele) cd/dvd. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 11 januari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 11 januari 2011 Voor het kopieren van het adres boek ga als volgt te werk, als je Outlook Express of Outlook 2003 -2007 hebt\n\nKies Bestand-Exporteren-Adresboek en een export bestand wordt gemaakt\n\nJe ABC spellingscontrole zit normaal standaard in je Office pakket maar kan ook afzonderlijk worden geïnstalleerd. Hier is een link die je naar het installatie software helpt.\n\n[url]http://downloads.phpnuke.org/lv/software/download/kl1471.htm?lang=nl[/url] Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen