Anoniem2 Geplaatst: 10 januari 2011 Delen Geplaatst: 10 januari 2011 Ben op zoek naar orginele site van DVD Shrink.\r\nOm het progamma te downloaden.\r\nWil dvd shrink gaan gebruiken\'\r\nGegevens p.c. Windows 7- 64 bit.\r\nharteliGeregistreerd: 23 oktober 2006\r\nBerichten: 30 \r\n\r\n--------------------------------------------------------------------------------\r\n\r\nUm Ihre Sicherheit nicht zu gefährden, erfolgt kein Zugriff auf diese Seite...Avira Premium security Suite...Dit kreeg ik te zien van de Avira virusscanner om DVD Schrink te downloaden bij [url]www.DVDschrink.org/[/url]. Maar hij staat er inmiddels op .Gedaan via [url]www.downloadplaats.nl[/url].\r\nHeel Hartelijk Dank voor de personen die hebben gereageerd.\r\n>>> Met Vriendelijke Groet..Antoon..<<<\r\np.s. Heerlijk dat er een Computer Idee Forum is.!! Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 10 januari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 10 januari 2011 Ik snap je probleem niet. DVD Shrink kun je op veel plaatsen downloaden, daar heb je niet direct de originele site voor nodig.\n\nDeze versie draait op mijn Windows 7 64-bit PC.\n[URL]http://www.softpedia.com/progDownload/DVD-Shrink-Download-4128.html[/URL] Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 10 januari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 10 januari 2011 Nou, gewoon het eerste resultaat in Google: [url]http://www.dvdshrink.org/[/url]\n\nIk kan me wel voorstellen dat je de originele site wilt hebben. Als ik software download doe ik dat ook bij voorkeur van de website van de makers. Geeft je toch garantie dat er niet door anderen mee gerommeld is.\n\nIn geval van DVD Shrink gaat dat feest echter niet door: het wordt niet meer op de officiele website aangeboden. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 10 januari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 10 januari 2011 Dat is volgens mij een fake site. DVD Shrink kun je er niet downloaden. Alleen een Free scan waarmee je overal dood gegooid wordt en een donatie kun je er kwijt. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 10 januari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 10 januari 2011 Mij lijkt het ondanks dat toch de echte website. Ook wikipedia geeft dat aan als officiele website, alsook dat op wikipedia vermeld wordt dat het programma er om juridische redenen niet meer te vinden is. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 10 januari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 10 januari 2011 Het is de officiële site ook geweest inderdaad, maar daar heb je nu niets meer aan.\nTS kan DVD Shrink downloaden via de link die ik gaf, die is goed. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 10 januari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 10 januari 2011 [QUOTE=antoon;555711]Ben op zoek naar orginele site van DVD Shrink.\r\nOm het progamma te downloaden.\r\nWil dvd shrink gaan gebruiken\'\r\nGegevens p.c. Windows 7- 64 bit.\r\nhartelijk dank voor de informatie.[/QUOTE]\r\n\r\nGewoon naar download.com gaan daar is alles getest op virussen en dat het goed werkt.\r\n\r\nHier heb je een link naar het programma:\r\n[url]http://download.cnet.com/Dvd-Shrink/3000-2242_4-10968302.html?tag=mncol;3[/url]\r\n\r\nIk weet alleen niet of die 64 bits is. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 10 januari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 10 januari 2011 [quote=anel115;555763]Gewoon naar download.com gaan daar is alles getest op virussen en dat het goed werkt.\n \nHier heb je een link naar het programma:\n[URL=\"http://download.cnet.com\"]h**p://download.cnet.com[/URL][/quote]\n de reviews ook gelezen . :confused:\n \n\"SCAM : THIS IS NOT THE REAL DVDSHRINK !!!!\"\nby [URL=\"http://download.cnet.com/community/William_Berzoff\"][COLOR=#0066a0]William_Berzoff[/COLOR][/URL] on August 8, 2010 \n[B]Pros:[/B] This is NOT the real dvdshrink ! The real dvdshrink is FREEWARE ! \n\nI,ve been had\"\nby [URL=\"http://download.cnet.com/community/Youngoz\"][COLOR=#0066a0]Youngoz[/COLOR][/URL] on August 17, 2010 \n[B]Pros:[/B] Nothing, Zilch, Zero.\n[B]Cons:[/B] Wish I had read the reviews first. This software does NOT work on Win 7 as stated. Mailed these people 3 times and never got a reply. \nPaid the full wack up front for tech support etc as well - silly me.\n \nVersion: Dvd Shrink 2010\n\"This software is fraudulent.\"\nby [URL=\"http://download.cnet.com/community/danindenver\"][COLOR=#0066a0]danindenver[/COLOR][/URL] on August 11, 2010 \n[B]Pros:[/B] There is no reason to buy this.\nDVDShrink is free software. You should never pay for DVDShrink. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 10 januari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 10 januari 2011 kijk hier eens,volgens mij is deze wel goed.\r\n\r\n[url]http://nl.utilidades-utiles.com/download-dvd-shrink-windows-7.php[/url] Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 10 januari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 10 januari 2011 Ik heb helemaal geen slechte ervaringen met Cnet maar hiermee gaan ze inderdaad behoorlijk de mist in.\n\nDaarnaast had ik allang een goede link gepost. Zie #2. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 11 januari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 11 januari 2011 Um Ihre Sicherheit nicht zu gefährden, erfolgt kein Zugriff auf diese Seite...Avira Premium security Suite...Dit kreeg ik te zien van de Avira virusscanner om DVD Schrink te downloaden bij [url]www.DVDschrink.org/[/url]. Maar hij staat er inmiddels op .Gedaan via [url]www.downloadplaats.nl[/url].\r\nHeel Hartelijk voor de personen die hebben gereageerd.\r\nMet Vriendelijke Groet..Antoon...:D Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 11 januari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 11 januari 2011 Um Ihre Sicherheit nicht zu gefährden, erfolgt kein Zugriff auf diese Seite...Avira Premium security Suite...Dit kreeg ik te zien van de Avira virusscanner om DVD Schrink te downloaden bij [url]www.DVDschrink.org/[/url]. Maar hij staat er inmiddels op .Gedaan via [url]www.downloadplaats.nl[/url].\r\nHeel Hartelijk voor de personen die hebben gereageerd.\r\nMet Vriendelijke Groet..Antoon... Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 11 januari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 11 januari 2011 Geregistreerd: 23 oktober 2006\r\nBerichten: 30 \r\n\r\n--------------------------------------------------------------------------------\r\n\r\nUm Ihre Sicherheit nicht zu gefährden, erfolgt kein Zugriff auf diese Seite...Avira Premium security Suite...Dit kreeg ik te zien van de Avira virusscanner om DVD Schrink te downloaden bij [url]www.DVDschrink.org/[/url]. Maar hij staat er inmiddels op .Gedaan via [url]www.downloadplaats.nl[/url].\r\nHeel Hartelijk voor de personen die hebben gereageerd.\r\nMet Vriendelijke Groet..Antoon.. :D. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 11 januari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 11 januari 2011 Geregistreerd: 23 oktober 2006\r\nBerichten: 30 \r\n\r\n--------------------------------------------------------------------------------\r\n\r\nUm Ihre Sicherheit nicht zu gefährden, erfolgt kein Zugriff auf diese Seite...Avira Premium security Suite...Dit kreeg ik te zien van de Avira virusscanner om DVD Schrink te downloaden bij [url]www.DVDschrink.org/[/url]. Maar hij staat er inmiddels op .Gedaan via [url]www.downloadplaats.nl[/url].\r\nHeel Hartelijk voor de personen die hebben gereageerd.\r\nMet Vriendelijke Groet..Antoon...:D Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 11 januari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 11 januari 2011 Geregistreerd: 23 oktober 2006\r\nBerichten: 30 \r\n\r\n--------------------------------------------------------------------------------\r\n\r\nUm Ihre Sicherheit nicht zu gefährden, erfolgt kein Zugriff auf diese Seite...Avira Premium security Suite...Dit kreeg ik te zien van de Avira virusscanner om DVD Schrink te downloaden bij [url]www.DVDschrink.org/[/url]. Maar hij staat er inmiddels op .Gedaan via [url]www.downloadplaats.nl[/url].\r\nHeel Hartelijk voor de personen die hebben gereageerd.\r\nMet Vriendelijke Groet..Antoon... Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 11 januari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 11 januari 2011 Geregistreerd: 23 oktober 2006\r\nBerichten: 30 \r\n\r\n--------------------------------------------------------------------------------\r\n\r\nUm Ihre Sicherheit nicht zu gefährden, erfolgt kein Zugriff auf diese Seite...Avira Premium security Suite...Dit kreeg ik te zien van de Avira virusscanner om DVD Schrink te downloaden bij [url]www.DVDschrink.org/[/url]. Maar hij staat er inmiddels op .Gedaan via [url]www.downloadplaats.nl[/url].\r\nHeel Hartelijk voor de personen die hebben gereageerd.\r\nMet Vriendelijke Groet..Antoon...:D Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen