Ga naar inhoud

Downloaden DVD Shrink.

Aanbevolen berichten

Ben op zoek naar orginele site van DVD Shrink.\r\nOm het progamma te downloaden.\r\nWil dvd shrink gaan gebruiken\'\r\nGegevens p.c. Windows 7- 64 bit.\r\nharteliGeregistreerd: 23 oktober 2006\r\nBerichten: 30 \r\n\r\n--------------------------------------------------------------------------------\r\n\r\nUm Ihre Sicherheit nicht zu gefährden, erfolgt kein Zugriff auf diese Seite...Avira Premium security Suite...Dit kreeg ik te zien van de Avira virusscanner om DVD Schrink te downloaden bij [url]www.DVDschrink.org/[/url]. Maar hij staat er inmiddels op .Gedaan via [url]www.downloadplaats.nl[/url].\r\nHeel Hartelijk Dank voor de personen die hebben gereageerd.\r\n>>> Met Vriendelijke Groet..Antoon..<<<\r\np.s. Heerlijk dat er een Computer Idee Forum is.!!
Link naar reactie
Nou, gewoon het eerste resultaat in Google: [url]http://www.dvdshrink.org/[/url]\n\nIk kan me wel voorstellen dat je de originele site wilt hebben. Als ik software download doe ik dat ook bij voorkeur van de website van de makers. Geeft je toch garantie dat er niet door anderen mee gerommeld is.\n\nIn geval van DVD Shrink gaat dat feest echter niet door: het wordt niet meer op de officiele website aangeboden.
Link naar reactie
[QUOTE=antoon;555711]Ben op zoek naar orginele site van DVD Shrink.\r\nOm het progamma te downloaden.\r\nWil dvd shrink gaan gebruiken\'\r\nGegevens p.c. Windows 7- 64 bit.\r\nhartelijk dank voor de informatie.[/QUOTE]\r\n\r\nGewoon naar download.com gaan daar is alles getest op virussen en dat het goed werkt.\r\n\r\nHier heb je een link naar het programma:\r\n[url]http://download.cnet.com/Dvd-Shrink/3000-2242_4-10968302.html?tag=mncol;3[/url]\r\n\r\nIk weet alleen niet of die 64 bits is.
Link naar reactie
[quote=anel115;555763]Gewoon naar download.com gaan daar is alles getest op virussen en dat het goed werkt.\n \nHier heb je een link naar het programma:\n[URL=\"http://download.cnet.com\"]h**p://download.cnet.com[/URL][/quote]\n de reviews ook gelezen . :confused:\n \n\"SCAM : THIS IS NOT THE REAL DVDSHRINK !!!!\"\nby [URL=\"http://download.cnet.com/community/William_Berzoff\"][COLOR=#0066a0]William_Berzoff[/COLOR][/URL] on August 8, 2010 \n[B]Pros:[/B] This is NOT the real dvdshrink ! The real dvdshrink is FREEWARE ! \n\nI,ve been had\"\nby [URL=\"http://download.cnet.com/community/Youngoz\"][COLOR=#0066a0]Youngoz[/COLOR][/URL] on August 17, 2010 \n[B]Pros:[/B] Nothing, Zilch, Zero.\n[B]Cons:[/B] Wish I had read the reviews first. This software does NOT work on Win 7 as stated. Mailed these people 3 times and never got a reply. \nPaid the full wack up front for tech support etc as well - silly me.\n \nVersion: Dvd Shrink 2010\n\"This software is fraudulent.\"\nby [URL=\"http://download.cnet.com/community/danindenver\"][COLOR=#0066a0]danindenver[/COLOR][/URL] on August 11, 2010 \n[B]Pros:[/B] There is no reason to buy this.\nDVDShrink is free software. You should never pay for DVDShrink.
Link naar reactie
Um Ihre Sicherheit nicht zu gefährden, erfolgt kein Zugriff auf diese Seite...Avira Premium security Suite...Dit kreeg ik te zien van de Avira virusscanner om DVD Schrink te downloaden bij [url]www.DVDschrink.org/[/url]. Maar hij staat er inmiddels op .Gedaan via [url]www.downloadplaats.nl[/url].\r\nHeel Hartelijk voor de personen die hebben gereageerd.\r\nMet Vriendelijke Groet..Antoon...:D
Link naar reactie
Um Ihre Sicherheit nicht zu gefährden, erfolgt kein Zugriff auf diese Seite...Avira Premium security Suite...Dit kreeg ik te zien van de Avira virusscanner om DVD Schrink te downloaden bij [url]www.DVDschrink.org/[/url]. Maar hij staat er inmiddels op .Gedaan via [url]www.downloadplaats.nl[/url].\r\nHeel Hartelijk voor de personen die hebben gereageerd.\r\nMet Vriendelijke Groet..Antoon...
Link naar reactie
Geregistreerd: 23 oktober 2006\r\nBerichten: 30 \r\n\r\n--------------------------------------------------------------------------------\r\n\r\nUm Ihre Sicherheit nicht zu gefährden, erfolgt kein Zugriff auf diese Seite...Avira Premium security Suite...Dit kreeg ik te zien van de Avira virusscanner om DVD Schrink te downloaden bij [url]www.DVDschrink.org/[/url]. Maar hij staat er inmiddels op .Gedaan via [url]www.downloadplaats.nl[/url].\r\nHeel Hartelijk voor de personen die hebben gereageerd.\r\nMet Vriendelijke Groet..Antoon.. :D.
Link naar reactie
Geregistreerd: 23 oktober 2006\r\nBerichten: 30 \r\n\r\n--------------------------------------------------------------------------------\r\n\r\nUm Ihre Sicherheit nicht zu gefährden, erfolgt kein Zugriff auf diese Seite...Avira Premium security Suite...Dit kreeg ik te zien van de Avira virusscanner om DVD Schrink te downloaden bij [url]www.DVDschrink.org/[/url]. Maar hij staat er inmiddels op .Gedaan via [url]www.downloadplaats.nl[/url].\r\nHeel Hartelijk voor de personen die hebben gereageerd.\r\nMet Vriendelijke Groet..Antoon...:D
Link naar reactie
Geregistreerd: 23 oktober 2006\r\nBerichten: 30 \r\n\r\n--------------------------------------------------------------------------------\r\n\r\nUm Ihre Sicherheit nicht zu gefährden, erfolgt kein Zugriff auf diese Seite...Avira Premium security Suite...Dit kreeg ik te zien van de Avira virusscanner om DVD Schrink te downloaden bij [url]www.DVDschrink.org/[/url]. Maar hij staat er inmiddels op .Gedaan via [url]www.downloadplaats.nl[/url].\r\nHeel Hartelijk voor de personen die hebben gereageerd.\r\nMet Vriendelijke Groet..Antoon...
Link naar reactie
Geregistreerd: 23 oktober 2006\r\nBerichten: 30 \r\n\r\n--------------------------------------------------------------------------------\r\n\r\nUm Ihre Sicherheit nicht zu gefährden, erfolgt kein Zugriff auf diese Seite...Avira Premium security Suite...Dit kreeg ik te zien van de Avira virusscanner om DVD Schrink te downloaden bij [url]www.DVDschrink.org/[/url]. Maar hij staat er inmiddels op .Gedaan via [url]www.downloadplaats.nl[/url].\r\nHeel Hartelijk voor de personen die hebben gereageerd.\r\nMet Vriendelijke Groet..Antoon...:D
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...