Anoniem2 Geplaatst: 9 januari 2011 Delen Geplaatst: 9 januari 2011 Ik heb WLM op mijn XP netbook. Omdat ik meerdere mailadressen heb, ook van mijn vereniging, werkt dit op zich fijn. Regelmatig echter wil een mailtje er niet uit. Dan moet ik de computer uitzetten en weer aanzetten. Dan vliegy het mailtje eruit. Hoe kan dat? Verder heb ik op onverklaarbare wijze in de map concepten ineens een paar mailtjes zitten die al weken geleden binnenkwamen. Waar ligt dat aan? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 9 januari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 9 januari 2011 Helaas vertel je niets over de mailtjes: zijn het berichten met alleen (weinig) tekst of zit er ook bijlage bij (wat voor soort en hoe groot)? \nStuur je het bericht aan 1 iemand of aan meerdere mensen. Meerdere mensen: via aan of (b)cc veld? \nJe gebruikt meerdere accounts, maar gaat het bij allemaal fout of bij 1 account?\nWat is \'regelmatig\'? 10x per dag kan regelmaat zijn, 1x per maand ook. \nHerken je enige \'structuur\' in het niet willen verzenden (altijd berichten met bijlage of altijd aan meerdere mensen).\n\nIn de map [b]concepten[/b] staan berichten die [b]binnen[/b] zijn gekomen? Klinkt heel vreemd, maar ook daar dezelfde vragen: structureel of incidenteel? Kun je er een bepaalde logica in vinden? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 9 januari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 9 januari 2011 Het gaat meestal om een simpel mailtje zonder bijlagen, zonder CC of BC. Er zit totaal geen regelmaat in. Het maakt ook niet uit of ik naar een hotmail account of een gewoon emailadres stuur. Het maakt ook niet uit van welk email adres ik het mailtje stuur. Als ik de computer uitzet en weer aanzet, vliegt het mailtje eruit. Het komt toch wel een keer in de week of zo voor. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 9 januari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 9 januari 2011 Over de mailtjes in concepten. Daar zie ik helemaal geen regelmaat in. als ik op concept driuk zie ik daar een of meerdere mailtjes staan, die ik al heb gelezen. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 10 januari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 10 januari 2011 Een mailtje wil \"er niet uit\" Ik neem aan dat je bedoelt, dat het niet verzonden wordt?.\nHoeveel berichten staan er in je map \"Verzonden email\" Als dat er heel veel zijn, doe daar eens opruimen.\n\nOver de concepten: Zijn dat ooit verzonden mailtjes, of ontvangen mailtjes?\n\nHeb je ooit bericht regels aangemaakt?\n\nDruk je weleens op \"opslaan\" tijdens het maken van een mailtje omdat je even weg moet?\n\nNiek Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 10 januari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 10 januari 2011 [QUOTE=Niekie30;555675]\r\nHoeveel berichten staan er in je map \"Verzonden email\" Als dat er heel veel zijn, doe daar eens opruimen.[/QUOTE]\r\nEn daarna de map \'[I]comprimeren[/I]\', te vinden in het menu bestand naar ik aanneem. Dan wordt \'lege ruimte\' ( = alle verwijderde mail) verwijderd door het schrijven van een nieuw bestand voor \'[I]Verzonden items[/I]\', waarbij al de ooit verwijderde mail weggelaten wordt. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 13 januari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 13 januari 2011 Ik heb niks in concept gezet. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 13 januari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 13 januari 2011 [QUOTE=Niekie30;555675]Een mailtje wil \"er niet uit\" Ik neem aan dat je bedoelt, dat het niet verzonden wordt?.\r\nHoeveel berichten staan er in je map \"Verzonden email\" Als dat er heel veel zijn, doe daar eens opruimen.\r\n\r\nOver de concepten: Zijn dat ooit verzonden mailtjes, of ontvangen mailtjes?\r\n\r\nHeb je ooit bericht regels aangemaakt?\r\n\r\nDruk je weleens op \"opslaan\" tijdens het maken van een mailtje omdat je even weg moet?\r\n\r\nNiek[/QUOTE]\r\n\r\nEn het antwoord op deze vragen?\r\nNiek Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 13 januari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 13 januari 2011 Het lijkt erop dat mailtjes uit andere mappen vanzelf in de map concept terechtkomt. Ik zet nooit iets in concepts en ik loop ook nooit weg als ik een mailtje schrijf. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 13 januari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 13 januari 2011 Vaak wordt een mail welke je over een langere periode aan het schrijven bent vanzelf één keer per .b.v. een half uur opgeslagen als concept. Dat is in te stellen bij de opties.\r\nDus misschien heb je ze [I]beantwoord[/I], maar wat meer tijd genomen waardoor ze vanzelf opgeslagen zijn ?\r\n\r\nWil je, wanneer het mailtje er echt niet uit wil, ook eens kijken of je wel on-line bent, en checken of b.v. niet je netwerkadapter uit staat ? Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen