Anoniem2 Geplaatst: 8 januari 2011 Delen Geplaatst: 8 januari 2011 Nadat mijn pc heel erg sloom was en ik de hele computer had gescand etc, (mijn pc heeft 6 cores, 6gb intern geheugen en een amd hd5770) wilde ik windows opnieuw installeren. Kom ik dus terug bij mijn pc, zie ik dat hij de hele tijd opnieuw opstart nadat hij eindigt met een bleu screen (ik weet niet of het dé bleuscreen of death is). In veilige modus opstarten gebeurt hetzelfde. Tot nu toe heb ik alle windows installatiecd\'s die ik heb erin gedaan en opgestart, maar ik kom tot 1 conclusie: het installatieprogramma vind dat er geen harde schijf in zit, of herkent hem niet. Ik heb de indruk dat de harde schijf niet geformatteerd is, en dat ik hem daardoor niet herken.\r\nZometeen probeer ik nog even vanaf een livecd windows op te starten, om dan de harde schijf goed te formatteren. Hopelijk werkt dit. Maar weet iemand wat ik moet doen?\r\nMvg, \r\nTristan Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 8 januari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 8 januari 2011 vermeld in ieder geval eens de stopcode van het bluescreen, zodra je die weer tegen komt Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 9 januari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 9 januari 2011 ja ik heb een upgrade uitgevoerd, via de bios (dus zonder dat windows opgestart was)\r\nHelaas kan ik de code niet opschrijven, want je ziet voor nog geen halve seconde dat scherm Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 9 januari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 9 januari 2011 Via het F8 menu bij boot kan je \'[I]De computer opnieuw opstarten bij fouten[/I]\' (of zoiets) uitschakelen.\r\n\r\n1x per seconde snel de F8 toets drukken vanaf het moment van aanzetten tot dit menu verschijnt. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 9 januari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 9 januari 2011 Wat een nacht slapen al niet doet. Ik heb net Gparted gebruikt en de harde schijf geformatteerd. Ik kon in de setup van windows de harde schijf weer zien. Ik denk dat het probleem zo is opgelost. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen