Anoniem2 Geplaatst: 8 januari 2011 Delen Geplaatst: 8 januari 2011 Hallo,\nIk heb sinds kort een router van Sitecom de 300 N voor draadloos internet.\nDit werkt goed met mijn laptop zonder problemen die heeft Wifi. Nu heb ik boven ook een PC staan en daarvoor heb ik een Sitecom WL 352 Micro USB adapter 300N gekocht om daar ook te kunnen Internetten.\nIk heb daar nu een probleem als mijn Pc beneden uit staat krijg ik boven geen verbinding en krijg ik te zien Netwerk adres verkrijgen. Ik krijg soms verbinding.\nWat heb ik hier verkeerd gedaan?\nIk zit op de kabel van UPC, de router is verbonden met het modem van UPC en vanuit de router gaat de kabel de PC in.\nWie kan me hiermee helpen dit op te lossen, ik heb hier nog weinig ervaring mee.\n\nGr Jan Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 8 januari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 8 januari 2011 Het probleem is opgelost, hoe weet ik niet maar ik kreeg het vanavond wel voor elkaar met de PC beneden uit. Waar dit nu aan gelegen heeft weet ik niet. Raadselachtig!!!! Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 10 januari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 10 januari 2011 Hallo,\nVanmorgen kon ik weer geen verbinding krijgen weer hetzelfde verhaal Netwerk adres verkrijgen. Waar ligt dit nu aan dat hij het de ene keer wel doet en dan weer niet? Er veranderd niets.\nIk heb Sitecom hierover ook maar een mail gestuurd misschien dat hun het voor me kunnen oplossen. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen