Ga naar inhoud

Windows 7 ziet Xp niet, andersom wel

Anoniem2

Aanbevolen berichten

Best Computer Idee leden,\r\n\r\n\r\nIk heb 2 Desktop\'s die verbonden (bedraad) zijn met mijn thuiswerk, werkende via mijn Netgear wndr37AV router. (+ printerdeling) \r\n\r\nDesktop 1 = Windows 7 Home ed.\r\nDesktop 2 = Windows XP Home ed.\r\n\r\n\r\nNu is het geval dat mijn Windows XP pc mijn Windows 7 pc wél ziet en ook door de gedeelde bestanden heen kan gaan.\r\n\r\nIk kan via mijn Windows 7 pc ook printen via de XP pc waar mijn printer op staat aangesloten.\r\n\r\nMaar het probleem is dat ik mijn XP pc in Windows 7 [U]niet[U] kan zien :???:\r\n\r\nIk heb de windows firewall uitgezet bij XP en bij windows 7 omdat deze beide McAfee 2011 gebruiken waarbij beide pc\'s in het vertrouwen lijst staan bij het mcafee netwerk overzicht.\r\n\r\nTevens hebben beide pc\'s precies dezelfde netwerk/share naam.\r\n\r\nIk heb ook al bij windows xp Protocol 6 geprogrammeerd.\r\n\r\nWie o wie wat hier gaande is en kan mij uit de brand helpen ?\r\n\r\nAlvast vriendelijk dank voor uw reactie ! ;)\r\n\r\nmvg\r\n\r\n\r\nRichard
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...