Anoniem2 Geplaatst: 7 januari 2011 Delen Geplaatst: 7 januari 2011 Ik heb vandaag een IPad gekocht en wil hem net zoals mijn Iphone en Ipod synchronyseren met Itunes. Helaas, het lukt mij niet. Na vele telefoontjes met Apple, Windows en Medion (de maker van mijn computer) ben ik nog geen steek verder gekomen. Gelukkig kon ik de Ipad wel op mijn laptop installeren maar verder ben ik niet gekomen. De Ipad werkt nu heel goed, maar ik wil de apps en muziek en films die ik op mijn pc heb staan synchroniseren met de Ipad. \n\nMijn computer herkent de Ipad niet. Ook mijn Iphone werkt niet meer op mijn pc. Alleen mijn Ipod doet alles nog zoals het moet doen. Dus met andere woorden: ik kan mijn IPad en ook mijn Iphone niet synchroniseren met mijn pc. En daar staan nou juist alle apps en muziek en foto\'s op. Uiteindelijk ben ik erachter gekomen dat het ligt aan de usb aansluitingen. Ik heb vele apparaten op mijn pc aangesloten via usb en ik ben bang dat de usb dit niet meer aankan. Mijn pc is bijna een jaar oud, dus wie kan mij helpen om dit probleem op te lossen. \n\nAls je meer achtergrondinformatie wilt weten, dan kun je die krijgen van mij. Ik denk dat ik mijn usb moet upgraden, ik weet alleen niet hoe.\n\nWie helpt mij uit de brand, want ik wil zo graag mijn IPad synchroniseren zodat ik al mijn adressen en apps en afspraken op mijn IPad kan bekijken. Ik wacht met spanning af. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 7 januari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 7 januari 2011 Trek er een paar USB kabels uit die je niet nodig hebt met het synchronyseren of installeren van je IPad. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 7 januari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 7 januari 2011 heb ik natuurlijk gedaan, het werkt niet. Is er een mogelijkheid om de usb te upgraden? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 7 januari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 7 januari 2011 [QUOTE=tcooteman;555276]heb ik natuurlijk gedaan, het werkt niet. Is er een mogelijkheid om de usb te upgraden?[/QUOTE]\n\nHeb je al de laatste driver updates gehaald bij Medion [url]http://driverwhiz.com/drivers-nl?brand=Medion&logo=Medion&subid=1001-nl-nl-10000024970&gclid=CJX8w4yOqaYCFQM53god5Exkng[/url] ^o) Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 7 januari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 7 januari 2011 ik ga het meteen proberen, je hoort van me Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 7 januari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 7 januari 2011 Ik heb gekeken en begonnen met nstalleren maar er moet voor worden betaald. Ik vind het echt niet erg om ergens voor te betalen maar dan moet ik wel weten of dit programma mijn probleem kan oplossen. Kun jij mij dat bevestigen? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 9 januari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 9 januari 2011 Ik heb mijn drivers geupdate. Maar het probleem blijft. Ik begrijp er niets van. Ik heb Apple, Microsoft en Medion al gebeld maar wijzen allemaal met hun vinger naar de ander. Hier word ik niet wijzer van. \r\n\r\nWie heeft voor mij de oplossing voor dit probleem? het gekke is dat de IPad wel op mijn laptop wordt herkend. Hier synchroniseer ik hem nu ook mee. Alleen staan op mijn laptop niet die programma\'s die op mijn pc staan. Dus help help help!!! Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 9 januari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 9 januari 2011 Alle communicatie tussen PC, Ipod etc en Ipad verloopt via Itunes.\r\nInstalleer Itunes op je pc en hang dan je Ipad eraan dan zal je zien dat deze\r\ngevonden wordt en gesynchroniseerd met je pc, hetzelfde moet je doen met \r\nje Iphone en Ipod. \r\nAls je een Mac gehad had was dit \"automatisch\" gebeurd.\r\nDit staat ook in de (zeer korte...) handleiding die bij je Ipad zit Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 9 januari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 9 januari 2011 Dat is mij bekend. Mijn probleem is dan ook dat iTunes mijn iPad niet herkent. Dus wat nu? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 23 januari 2012 Auteur Delen Geplaatst: 23 januari 2012 Laat ik nou zelf net er mee een week geworsteld hebben. En inderdaad apple wijst naar microsoft en vica versa:)\r\n\r\noplossing 1:\r\n\r\nhoud zet je ipad helemaal uit (knop bovenin ingedrukt houden) en zet hem weer aan door de uit knop en de Home knop ingedrukt te houden. \r\nAls itunes hem nu herkend was het makkelijk.\r\n\r\noplossing 2:\r\n\r\nga naar \"starten\"in windows, programma\'s zoeken type je in systeembeheer. Dan klik je 2x op Component services en start deze op. Klik op services dan krijg je allemaal programma\'s te zien je moet Bonjour hebben, je krijgt dan de mogelijkheid om deze \"te starten\" doe dit en zet hem op automatisch als er een mogelijkheid voor is in een pop up scherm.\r\nSluit alles weer en start je pc opnieuw op. Itunes starten, ipad op je pc aansluiten.\r\n\r\nOplossing 3:(rigoureuse oplossing)\r\n\r\nDownload Revo uninstaller pro (mooi programma) en installer deze. Start het op en wis alles van apple. Dus itunes\\software updater\\mobile sync\\ quicktime alles. Wis nu ook je ipad uit je apparaatbeheer zodat er geen drivers meer voor staan geinstalleerd.\r\nAls alles is gewist dan opnieuw opstarten. Nu iTunes opnieuw downloaden (zorg dat je de goede versie hebt die bij je windows versie past (32\\64 bit). Installeer itunes. Dan volg de stappen in \"oplossing 2\" om te kijken of bonjour services aan staat. Staat deze aan dan itunes opstarten en als deze is opgestart je ipad aansluiten.\r\nVoila.\r\n\r\nHelaas werkte oplossing 3 pas bij mij en moest ik alles opnieuw synchroniseren daarna, maar in itunes kun je eerst een back up maken van je ipad voor hem daarna te \"wissen en synchroniseren\", al mijn apps bleven daardoor staan op mijn ipad 2 en rest werd gesychroniseerd. Hopelijk werkt dit ook voor anderen.\r\n\r\nsucces Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 23 januari 2012 Auteur Delen Geplaatst: 23 januari 2012 Laat ik nou zelf net er mee een week geworsteld hebben. En inderdaad apple wijst naar microsoft en vica versa:)\n\noplossing 1:\n\nZet je ipad helemaal uit (knop bovenin ingedrukt houden) en zet hem weer aan door de uit knop en de Home knop ingedrukt te houden. \nAls itunes hem nu herkend was het makkelijk.\n\noplossing 2:\n\nga naar \"starten\"in windows, programma\'s zoeken type je in systeembeheer. Dan klik je 2x op Component services en start deze op. Klik op services dan krijg je allemaal programma\'s te zien je moet Bonjour hebben, je krijgt dan de mogelijkheid om deze \"te starten\" doe dit en zet hem op automatisch als er een mogelijkheid voor is in een pop up scherm.\nSluit alles weer en start je pc opnieuw op. Itunes starten, ipad op je pc aansluiten.\n\nOplossing 3:(rigoureuse oplossing)\n\nDownload Revo uninstaller pro (mooi programma) en installer deze. Start het op en wis alles van apple. Dus itunes\\software updater\\mobile sync\\ quicktime alles. Wis nu ook je ipad uit je apparaatbeheer zodat er geen drivers meer voor staan geinstalleerd.\nAls alles is gewist dan opnieuw opstarten. Nu iTunes opnieuw downloaden (zorg dat je de goede versie hebt die bij je windows versie past (32\\64 bit). Installeer itunes. Dan volg de stappen in \"oplossing 2\" om te kijken of bonjour services aan staat. Staat deze aan dan itunes opstarten en als deze is opgestart je ipad aansluiten.\nVoila.\n\nHelaas werkte oplossing 3 pas bij mij en moest ik alles opnieuw synchroniseren daarna, maar in itunes kun je eerst een back up maken van je ipad voor hem daarna te \"wissen en synchroniseren\", al mijn apps bleven daardoor staan op mijn ipad 2 en rest werd gesychroniseerd. Hopelijk werkt dit ook voor anderen.\n\nsucces Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen