Anoniem2 Geplaatst: 7 januari 2011 Delen Geplaatst: 7 januari 2011 Hey allemaal, ik heb een aantal elementen die allemaal een gescheiden ID hebben. bij veel wil ik echter gebruik maken van een rijtje standaard stijlen die bij meerdere id\'s genruikt kunnen worden. Ik weet dat ik het element ook nog een class mee kan geven. Maar is het ook mogelijk om op de een of andere manier een id door te sturen naar een class\r\n\r\n\r\n\r\nis dit mogelijk? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 7 januari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 7 januari 2011 Waarom niet gewoon de stijl van .extra toevoegen aan de stijl-definities van #container en #mainFrame? Dan ben je er ook. Wel met een paar dingen dubbel, maar da\'s op zich geen fout.\n\nDoor sturen zoals jij voorstelt gaat in ieder geval niet werken. Id én class meegeven lijkt me op zich geen verkeerde oplossing. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 8 januari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 8 januari 2011 Je bedoelt meerdere classes aan 1 style toevoegen dat gaat op de volgende manier\n\n#container { background-color:blue;}\n#mainFrame { background-color:red;}\n\n#container, #mainFrame{ text-align:center; height:10px; } Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 8 januari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 8 januari 2011 da\'s volgens mij 1 stijl aan meerdere id\'s toevoegen,maar het principe is een goede suggestie :) Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen