Anoniem2 Geplaatst: 6 januari 2011 Delen Geplaatst: 6 januari 2011 Toen ik een keer nog wat liedjes van een cd op mijn mp3 wilde zetten, bleek dat de cd helemaal niet in mijn bibliotheek stond! Raar, want ik had er al 3 nrs van op mijn mp3 staan! Ik moest de cd weer helemaal opnieuw rippen! De mp3 speler heb ik na de crash van mijn vorige pc gekocht, dus hij moet wel met deze pc erop zijn gezet! Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 6 januari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 6 januari 2011 Ehhh...wat wil je nu precies dat wij voor je doen?\n\nOf is het gewoon een mededeling tussendoor :mrgreen: Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 6 januari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 6 januari 2011 [QUOTE=FooBar;555022]Ehhh...wat wil je nu precies dat wij voor je doen:[/QUOTE]\r\n\r\nIk vraag of dat zo maar kan, dus ja of nee zeggen en uitleggen hoe dat dan kan. (Ik ben een computerkluns hoor! :mrgreen:) Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 6 januari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 6 januari 2011 met welk prog heb je het geript , het wordt nog wel eens opgeslagen in een haast niet te vinden map . Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 6 januari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 6 januari 2011 Als je met de mediaplayer ript staat de cd gewoon in de muziek map. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 7 januari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 7 januari 2011 [QUOTE=Animal;555080]Als je met de mediaplayer ript staat de cd gewoon in de muziek map.[/QUOTE]\r\n\r\nIk heb de hele mediaplayer doorgespit en hij staat er niet in hoor, en toen ik de cd in de pc deed zei hij ook niet dat hij hem al had geript, of stukken daarvan. Dat doet hij normaal wel. Trouwens, er zijn nog meer cd\'s zoek. Ik dacht dat dat kwam omdat die op een bepaalde mp3-speler staan, maar die muziek waar ik het eerst op had staat op een andere, waarvan de rest weer wel in de mediaplayer staat....Het zou toch kunnen dat een bepaalde mp3-speler die bestanden wist zodra het erop staat? Of niet? :confused: Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 7 januari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 7 januari 2011 idem...... Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 7 januari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 7 januari 2011 Bedoeld wordt de map waar je muziek in staat. Dus ergens in de buurt van de map Mijn Documenten, afhankelijk van welke Windows Versie er op de pc/laptop staat.\r\nBij Windows 7 kan je hem gewoon via START vinden.\r\n\r\nEn Joman. Ik heb in een ander topic mijn mening al gezegd, over een opmerking daar van je. Ik ben van mening, dat je op de daar gemaakte opmerking, gevolgd door deze IDEM geen positieve bijdrage levert aan dit forum.\r\n\r\nTS heeft veel vragen en zal niet zo jong meer zijn en wil toch graag gebruik maken van de pc/laptop. \r\n\r\nNiek Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen