Anoniem2 Geplaatst: 6 januari 2011 Delen Geplaatst: 6 januari 2011 ik heb laatst tweede hand een nieuw v3 fx racing wheel gekocht het jammeren eraan is ik heb geen idee hoe je die aan een pc aan sluit ook kan ik niet vind hoe die kabel heet en of er een aansluiting voor is naar usb kan iemand hier iets over zeggen? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 6 januari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 6 januari 2011 Ik heb even voor je zitten googlen, en kom er op uit dat je of een exemplaar voor de playstation of een exemplaar met een joystick-poort ([url]http://en.wikipedia.org/wiki/Game_port[/url]) moet hebben.\n\nVoor beide gevallen zijn er wel adapters naar usb te krijgen, maar het is maar afwachten of het allemaal gaat werken zoals ooit de bedoeling was. In ieder geval is het al een heel oud stuurtje (ik heb 2000 gelezen), wat het er allemaal niet makkelijker op maakt. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 7 januari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 7 januari 2011 oke bedankt:) ik denk dat ze dan maar voor de verkoop gaan. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen