Ga naar inhoud
  • 0

G Data Notebook Security 2011

Anoniem2

Vraag

Heb vandaag in onderwerp genoemd anti virus programma gekocht.\r\nNa installatie en aanmelding bij G Data een virusscan op mijn laptop laten uitvoeren.\r\nGeen virussen / rootkits gevonden. Wel kreeg ik een melding dat de toegang tot een aantal bestanden werd geweigerd? Bijv C \\Windows\\System 32\\config Sam om er maar een te noemen. Ook bijv config Sam LOG 1 en 2. Het gaat me te ver om ze allemaal te benoemen. Is het normaal dat windows Vista niet toestaat om bepaalde bestanden op virussen te scannen. Uiteraard legale windows! Of heb ik de verkeerde virusscanner gekocht? :(
Link naar reactie

4 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

• 0
G-Data behoort wel tot de betere virusscanners. Maar ook G-Data kan niet alles detecteren.\n\nMocht je nog een extra scanner willen gebruiken om af en toe het systeem mee te scannen dan is de [URL=\"http://www.emsisoft.nl/eek/\"]Emsisoft Emergency Kit[/URL] een hele handige. Deze installeert helemaal niets op je systeem, er draait dus geen enkel proces van de Emsisoft Emergency Kit behalve op het moment dat je zelf kiest om te gaan scannen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Antwoord op deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...