Anoniem2 Geplaatst: 5 januari 2011 Delen Geplaatst: 5 januari 2011 Ik wil graag 3 monitoren aansluiten op 1 pc,\r\nop mijn vorige pc was dit geen probleem, maar nu wel.\r\n\r\nOp 1 videokaart kan ik er al 2 aansluiten, maar zodra ik de andere videokaart aansluit, blijven alle drie de schermen zwart. Terwijl het bij de vorige pc wel goed ging?\r\n\r\nSpecs:\r\nMoederbord: Intel DH55HC\r\nVideokaart 1: Club nvndia geforce GT 240 (deze is aangeleverd bij het moederbord, gaat in PCI E x16 slot)\r\nVideokaart 2: CLUB3D CGA-4352PLI (gaat in gewoon PCI slot)\r\n\r\nIk heb er verder ook niet veel verstand van.\r\nWat zou het probleem kunnen zijn?\r\n\r\nAlvast bedankt Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 5 januari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 5 januari 2011 De CLUB3D CGA-4352PLI is een ATI kaart, de Club nvidia geforce GT 240 een Nvidea.\nDeze werken meestal niet samen op 1 moederbord. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 5 januari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 5 januari 2011 Hoe had je het vroeger zitten? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 5 januari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 5 januari 2011 Welke Windows versie draai je? Als dat Windows Vista is, dan gaat het met deze twee kaarten nooit lukken. Je zit dan namelijk met een Nvidia kaart en een ATi kaart (GeForce en Radeon) en dat kan niet in Vista. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 5 januari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 5 januari 2011 Draai Windows 7,\r\nwat er precies in de vorige zat moet ik even opzoeken Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen