Ga naar inhoud

SDHC kaart geheugen weg.

Aanbevolen berichten

Hoe ziet de schijf eruit volgens schijfbeheer? (Configuratiescherm > Systeembeheer > Computerbeheer > Schijfbeheer)\n\nWordt de verloren ruimte daar als niet-gepartitioneerd weergegeven? Zo ja, dan de bestaande partitie verwijderen en het hele geheugenkaartje opnieuw partitioneren (in Vista/Win7 kun je mogelijk ook de lege ruimte aan de bestaande partitie toevoegen zonder deze eerst te verwijderen).
Link naar reactie
De totale schijf wordt daar als balk weergegeven.\n\nNeemt dat stuk waar 1,86 GB (zal blauw of misschien paars omkaderd zijn) in staat die hele balk in beslag, of is de balk groter? (resterende deel naar ik meen donkergrijs omkaderd).\n\nPlaats anders even een schermafdruk als je niet helemaal kunt volgen wat ik bedoel. Is een beetje moeilijk uitleggen vanaf een computer waar ik geen toegang heb tot schijfbeheer...
Link naar reactie
Onzin!! waarschijnlijk sta je dan gewoon voor .....!\r\nHet beste is dat je het volgende op een systeem met Vista of Win 7 er op doet, windows XP gaat niet echt lekker om met verwisselbare media. Start de command promt en voer hier \"Diskpart\" uit. Vraag met \"list disk\" de beschikbare schijven op. Kijk in de lijst welke schijf de SDHC kaart is. Kies hierna de juiste schijf met \"select disk(schijfnummer)\". Als dit gedaan is even \"clean\" en de partitie is weg. Nu kun je met diskpart of disk management een nieuwe partitie aanmaken. Hierna nog even fatmatteren (FAT32) en je bent klaar.
Link naar reactie
[QUOTE=Sicko;555256]Onzin!! waarschijnlijk sta je dan gewoon voor .....!\r\nHet beste is dat je het volgende op een systeem met Vista of Win 7 er op doet, windows XP gaat niet echt lekker om met verwisselbare media. Start de command promt en voer hier \"Diskpart\" uit. Vraag met \"list disk\" de beschikbare schijven op. Kijk in de lijst welke schijf de SDHC kaart is. Kies hierna de juiste schijf met \"select disk(schijfnummer)\". Als dit gedaan is even \"clean\" en de partitie is weg. Nu kun je met diskpart of disk management een nieuwe partitie aanmaken. Hierna nog even fatmatteren (FAT32) en je bent klaar.[/QUOTE]\r\n\r\nOke bedankt. Alleen jammer dat ik op XP draai.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...