Anoniem2 Geplaatst: 5 januari 2011 Delen Geplaatst: 5 januari 2011 Misschien is de vraag al vaker gesteld maar weet iemand een programma om op een eenvoudige manier maar wel leuk, fotoranden te bewerken zoals bv het vervagen van randen of randen toevoegen?\r\nHet demoprogramma van Paint shop pro is niet waar ik mee kan werken. Picasa is ook niet wat ik bedoel. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 5 januari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 5 januari 2011 Zoek met Google eens naar frame editor en er gaat een wereld open. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 16 januari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 16 januari 2011 Bedankt voor de reactie. Ik heb Photo Frame Studio gevonden en iemand heeft me uitgelegd hoe het stukje randen in Adobe photoshop werkt. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 16 januari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 16 januari 2011 Als je met Adobe Photoshop werkt, kun je ook zoeken naar Actions (Frames) op het net. Er zijn genoeg gratis te vinden. Die Actions installeer je in Photoshop en verschijnen dan in je menu bij de Handelingen/Actions. In feite zijn het opgenomen handelingen die iemand anders voor je heeft verricht en die je dan zelf op een foto afspeelt waardoor de foto wordt bewerkt.\n\n[url=http://wiki.panotools.org/How_to_install_actions_in_Photoshop]How to install actions - Klik[/url] Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen